خریدعمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین گوشی موبایل پوکو اف 5 پرو

گوشی موبایل پوکو F5 Pro رونمایی شد

همانطور که می دانید به تازگی گوشی موبایل پوکو F5 در دبی عرضه شد. در ادامه آن گوشی موبایل پوکو F5 Pro نیز به صورت گلوبال و جهانی رونمایی شد. در ادامه می توانید مشخصات گوشی موبایل پوکو اف 5 پرو را در دیجی پخش مطالعه نمایید.

مشخصات گوشی موبایل پوکو F5 Pro

در ابتدا خوب است بدانید که این گوشی هوشمند در کشور چین با نام ردمی کی 60 معرفی شد. گوشی هوشمند پوکو اف 5 پرو دارای تراشه اسنپ دراگون 5 نسل 1 می باشد و همچنین در سه مدل متفاوت عرضه می شود. این گوشی دارای صفحه نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با وضوح تصویر +WQHD می باشد. تراکم پیکسلی این گوشی موبایل به 526 پیکسل در هر اینچ می رسد. همچنین وضوح تصویر آن 1440 در 3200 می باشد. گوشی موبایل پوکو F5 Pro دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز می باشد.

گوشی موبایل پوکو F5 Pro در دبی عرضه شد مشخصات گوشی موبایل پوکو F5 Pro پخش عمده لوازم جانبی موبایل

شایان ذکر است بدانید صفحه نمایشگر این گوشی موبایل پوکو به گوریلا گلس ویکتوس 5 مجهز شده است و حسگر اثر انگشت این اسمارت فون نیز زیر گوشی قرار دارد. همچنین خوب است بدانید در این گوشی موبایل از سیستم خنک کننده LiquidCool VC استفاده شده است. این سیستم خنک کننده در واقع ترکیبی از دریچه های عبور گرما مسی و لایه های گرافین می باشد. این سیستم 15 درصد عملکرد بهتری در مقایسه با دیگر گوشی های پوکو دارد.

گوشی موبایل پوکو F5 Pro دارای سه دوربین پشت می باشد. دوربین اصلی با حسگر 65 مگاپیکسلی می باشد که دارای لنز 6P است. در کنار دوربین اصلی می توانید یک دوربین اولتراواید با حسگر 8 مگاپیکسلی و زوایه 120 درجه عکاسی مشاهده نمایید. البته یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز موجود می باشد. دوربین های پوکو اف 5 پرو از قابلیت OIS و IES نیز پشتیبانی می نمایند. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای حسگر 16 مگاپیکسلی با وضوح کیفیت Full HD است.

گوشی هوشمند پوکو F5 Pro را می توانید با باتری 5160 میلی آمپر خریداری نمایید. این گوشی از شارژ سریع 30 وات پشتیبانی می نماید. این در حالی است که ردمی K60 به شارژ سریع 67 واتی مجهز بود. این گوشی موبایل با اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 به فروش می رسد. گوشی موبایل پوکو F5 Pro در رنگ های مشکی و سفید راهی بازار می شود.

گوشی موبایل پوکو F5 Pro در دبی عرضه شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین

نسخه های قابل فروش این گوشی به شرح زیر است:

  • 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی
  • 12 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی
  • 12 گیگابایت رم با 512 گیگابایت حافظه داخلی

همکاران عزیز می توانید اخبار عمده لوازم جانبی موبایل و اخبار دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش دنبال نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل از چین و دبی می باشد. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. پخش عمده لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار در دیجی پخش.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *