استفاده از گلس لنز برای تلفن همراه

اشتباهات رایج در استفاده از گوشی موبایل

همانطور که می دانید گوشی موبایل یکی از با ارزش ترین وسیله در زندگی مردم می باشد. از همین رو مراقبت و نگهداری از این وسیله گران قیمت از واجبات است. تیم دیجی پخش چندین موارد را برای مراقبت از تلفن همراه شما را در زیر اشاره می کند:

استفاده نکردن از محافظ لنز دوربین

یکی از اشتباهاتی که بسیاری از کاربران انجام می دهند، استفاده نکردن از محافط لنز دوربین است. جالب است بدانید استفاده نکردن از محافظ لنز دوربین گوشی موبایل باعث کدر شدن دوربین در طولانی مدت می شود. همچنین باعث آسیب رسیدن و شکستن در اثر ضربه خواهد شد.

شارژ کردن گوشی موبایل از شب تا صبح

یکی از کارهایی که بسیاری از ما انجام می دهیم، این است که هنگام خواب تلفن همرا خود را از شب تا زمانی که بیدار شویم، به شارژ می زنیم. درست است که اسمارت فون زمانی که به شارژ 100  درصد می رسد، به طور خودکار قطع خواهد شد. اما یک سری اپلیکیشن ها در پس زمینه گوشی از شارژ استفاده می کنند و همین باعث خالی شدن و پر شظدن چندین بار گوشی موبایل می شود.

اپلیکیشن های گوشی موبایل خود زا از منابع معتبر نصب کنید

دانلود نرم افزار از منابع نامعتبر

امروزه با وجود محدودیت هایی که در انتخاب سایت خوب داریم، دانلود اپلیکیشن معتبر سخت شده است. اما با این حال سعی کنید تا اپلیکیشن های موردنظر خود را از منابع معتبر دانلود نمایید. وجود بدافزار در گوشی باعث مشکلات بسیاری خواهد شد.

عدم خرید شارژر اورجینال گوشی موبایل

بدون شک می توان گفت استفاده کردن از شارژر اورجینال گوشی موبایل یکی از مهم ترین نکات نگهداری می باشد. برای شارژ کردن گوشی خود حتما از شارژرهای اورجینال استفاده نمایید تا دچار آسیب به تلفن همراه نشود.

نکات نگهداری از گوشی موبایل

همکاران عزیز می توانید انواع عمده شارژر اورجینال را ز دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار و تعداد بالا خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *