گلکسی S23 اولترا BMW M Edition معرفی شد

نسخه BMW گلکسی S23 اولترا رونمایی شد

امروزه همکاری شرکت های دیگر با کمپانی های تولید گوشی موبایل از محبوبیت خاصی برخوردار شده است. همانطور که می دانید سال گذشته کمپانی سامسونگ یک نسخه ویژه از پرچمدار خود گلکسی S22 اولترا را با ماشین مرسدس بنز تولید نمود. حالا وقت آن رسید که این کمپانی کهکشانی ها به سراغ یک خودرو آلمانی برود. سامسونگ به طور رسمی از گلکسی S23 اولترا BMW M Edition رونمایی نمود. شایان ذکر است بدانید گوشی موبایل ریلمی 10 پرو کوکاکولا ادیشن نیز امروز معرفی شد.

این گوشی موبایل با الهام از مدل ماشین BMW M3 E30 ساخته می شود و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. جالب است بدانید قیمت نسخه BMW گلکسی S23 اولترا نسبت به مدل های دیگر آن بالاتر می باشد. تقریبا ارزش این گوشی موبایل کره ای 1373 دلار است. البته شایان ذکر است بدانید این نسخه که فقط 1000 عدد تولید می شود، دارای 512 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم می باشد. قیمت گلکسی S23 اولترا با همین مشخصات در مقایسه با گلکسی S23 اولترا BMW M Edition تنها 1268 دلار به فروش می رسد.

نسخه BMW گلکسی S23 اولترا  رونمایی شد

نسخه BMW گلکسی S23 اولترا

از محصولاتی که می توان در جعبه این گوشی موبایل مشاهده کرد، یک قاب با طراحی لوگو BMW، یک جاکلیدی جذاب همراه با 6 نماد قابل تعویض با شش دوره متفاوت از این کمپانی خودروسازی، حلقه های دایره شکل بی ام و که در جشن 50 سالگی این شرکت عرضه شد و در نهایت یک لوگوی فلزی با نوشته We Are M هستند.

در کنار تمام این لوازم جانبی می توانید محصولات دیگری را نیز مشاهده کنید. از جمله آن ها یک کمپرسور هوا با باتری و برند BMW، شارژر بی سیم، جای ماگ و لیوان، کتاب عکس دار و پوستر و در نهایت یک ساعت آنالوگ می باشد. همچنین جالب است بدانید برای خریداران گلکسی S23 اولترا BMW M Edition یک کوپن ارائه می شود تا بتوانند یک مربی برای آموزش رانندگی در شهر اینچئون کره جنوبی دریافت نمایند.

نسخه BMW گلکسی S23 اولترا  رونمایی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ

در نهایت تم ها و رابط کاربری این گوشی نیز انحصاری می باشد و شما می توانید انیمیشن های این گوشی موبایل را با طراحی لوگو بی ام و ببینید. کاربران عزیز می توانید نسخه BMW گلکسی S23 اولترا از 24 بهمن یعنی امروز در سایت SK Telecom پیش خرید کنید.

همکاران عزیز می توانید باقی اخبار دنیای تکنولوژی را از مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل، دیجی پخش دنبال نمایید. برای دیدن ویدیو گوشی موبایل ریلمی 10 پرو 5G کوکاکولا ادیشن روی لینک زیر کلیک کنید.

ریلمی 10 پرو کوکاکولا ادیشن معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *