ریلمی 10 پرو 5G کوکاکولا ادیشن گوشی موبایل کوکاکولا

گوشی موبایل کوکاکولا معرفی شد؛ ریلمی 10 پرو کوکاکولا ادیشن با طراحی و لوازم جانبی جذاب

کمپانی کوکاکولا به طور رسمی از اولین گوشی هوشمندش رونمایی نمود. در واقع این اسمارت فون دارای لوازم جانبی موبایل، طراحی و رابط کاربری منحصر به فرد خود می باشد. این گوشی نسخه ویژه ریلمی 10 پرو 5G می باشد و با همکاری این کمپانی به تولید رسید. اسم کامل این تلفن همراه، ریلمی 10 پرو 5G کوکاکولا ادیشن می باشد و ساخت کشور هند است.

ویژگی های خاص و زیبایی بر روی این گوشی موبایل طراحی می شود. رابط کاربری ویژه به خود و طراحی ظاهری منحصر به طرح های کوکاکولا از مشخصات این گوشی می باشد. بسته بندی ریلمی 10 پرو 5G کوکاکولا ادیشن نیز مخصوص می باشد. شایان ذکر است بدانید این اسمارت فون یک حالت ویژه عکاسی دارد که با فشردن دکمه شاتر، شاهد شنیدن صدای باز کردن نوشابه خواهید بود.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل

صفحه و پنل پشتی گوشی موبایل کوکاکولا دارای لوگوی این کمپانی است و رنگ قرمز و مشکی نیز دارد. همچنین بسته بندی این محصول نیز مشابه پنل پشتی است. از این گوشی موبایل ریلمی 10 پرو 5G فقط 1000 نمونه تولید می شود. این 1000 نمونه دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی می باشند و 8 گیگابایت نیز رم دارند. قیمت این محصول حدودا 255 دلار است.

ریلمی 10 پرو 5G کوکاکولا ادیشن

حالا از محصولات و لوازم جانبی این محصول که در جعبه آن قرار دارد، صحبت می کنیم. وقتی در جعبه ریلمی 10 پرو 5G کوکاکولا ادیشن باز می کنید، شاهد چندین پک استیکر کوکاکولا و ریلمی، یک مجسمه به نام Realmeow، یک کارت به همراه شماره دستگاه تولیدی و در نهایت یک سوزن سیم کارت جذاب با شکل در نوشابه کوکا خواهید بود.

معرفی ریلمی 10 پرو 5G کوکاکولا ادیشن

همانطور که در بالا اشاره کردیم، رابط کاربری گوشی موبایل کوکاکولا نیز متفاوت می باشد. وجود آیکون هایی با نماد نوشابه کوکا و آیکون شارژ کردن که شبیه به نوشابه می باشد، است. همچنین صدا و نوتیفیکیشن های مخصوص به خود را دارد.

از دیگر مشخصات ریلمی 10 پرو 5G کوکاکولا ادیشن می توان به صفحه نمایش 6.7 اینچی، نرخ نوسازی 120 هرتزی، تراشه اسنپدراگون 695 و در نهایت به دوربین اصلی با حسگر 108 مگاپیکسلی اشاره نمود. این گوشی موبایل تا یک روز آینده در دسترس کاربران برای فروش قرار می گیرد. همکاری و مشارکت این کمپانی ها با شرکت های تولید گوشی موبایل این اواخر بسیار زیاد و محبوب است. از جمله کمپانی سامسونگ که نسخه بی ام و گلکسی S23 اولترا را رونمایی کرد.

همکاران عزیز می توانید اخبار دنیای تکنولوژی را از مجموعه دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل دنبال نمایید. همچنین برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار و با مهلت تست همکار به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

ریلمی 10 پرو 5G کوکاکولا ادیشن رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *