سامسونگ گلکسی s23 خرید عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل

سیستم عامل اندروید 13 در سامسونگ گلکسی S23، نصف حافظه داخلی را پر می کند

همانطور که می دانید سری S سامسونگ یکی از محبوب ترین و بهترین گوشی های این کمپانی می باشد. طبیعتا می دانید که سری گلکسی S23 سامسونگ با اندروید 13 در بازار عرضه می شوند. حالا طبق بررسی های انجام شده، مشخص شد که رابط کاربری One UI 5 که بر پایه سیستم عامل اندروید 13 می باشد، نیمی از حافظه گوشی سامسونگ گلکسی S23 را اشغال می کند.

یکی از حساب های معتبر خبری می گوید که رابط کاربری One UI 5 تقریبا 60 گیگابایت از حافظه تلفن همراه را به خود اختصاص می دهد. در نتیجه پیشنهاد ما این است تا سامسونگ S23 را در حافظه های بالا خریداری نمایید.

شایان ذکر است بدانید سیستم عامل اندروید 13 در پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو تنها 15 گیگابایت از حافظه را به خود اختصاص می دهد. همچنین نسخه های سفارشی در گوشی های سامسونگ و البته شیائومی دارای تعداد زیادی زائدافزار می باشند. همین زائدافزارها حجم زیادی از فضای داخلی گوشی را اشغال می نماید. جالب است بدانید در کنار این زائدافزارها شاهد تم های اضافی ای نیز می باشیم.

سیستم عامل اندروید 13 نیمی از حافظه سامسونگ گلکسی S23 را اشغال می کند

در نهایت پیشنهاد دیجی پخش این است تا سامسونگ گلکسی S23 را با حافطه های بالا خریداری نمایید. سیستم عامل اندروید 13 بر روی این گوشی ها اجرا خواهد شد. همچنین نسخه 128 گیگا بایتی با این سیستم عامل نیمی از فضا را می گیرد.

همکاران عزیز می توانید تمامی اخبار دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل دنبال نمایید. همچنین می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی می باشد. برای خرید تعداد بالا لوازم جانبی موبایل عمده می توانید با بخش فروش دیجی پخش هماهنگ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *