گوشی موبایل ریلمی C55 معرفی شد

گوشی موبایل ریلمی C55 معرفی شد

کمپانی Realme در تاریخ 16 اسفند ماه گوشی موبایل جدید خود به نام C55 را معرفی خواهد کرد. در وهله اول چیزی که نظر شما را جلب می کند، ناچ کپسولی آن که شبیه به آیفون 14 پرو است، می باشد. گوشی موبایل ریلمی C55، 5 روز دیگر معرفی خواهد شد.

اطلاعات جدیدی از ایفون 15 منتشر شد

مشخصات گوشی موبایل ریلمی C55

این اسمارت فون در دو مدل مختلف وارد بازار تکنولوژی خواهد شد. این دو مدل شامل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، و مدل دیگر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی می باشند. شایان ذکر است بدانید هر دو مدل ریلمی C55 از درگاه کارت حافظه با حجم 1 ترابایت پشتیبانی می شود.

گوشی موبایل ریلمی C55 به تراشه Helio G88 مجهز خواهد شد و از اندروید 13 پشتیبانی می نماید. همچنین این تلفن همراه دارای رابط کاربری Realme UI 4 می باشد. ریلمی C55 یک صفحه نمایشگر 6.72 اینچی دارد. نرخ نوسازی این صفجه نمایش 90 هرتز می باشد و وضوح آن +Full HD است. همچنین نرخ روشنایی گوشی موبایل ریلمی C55 به 680 نیت می رسد.

گوشی موبایل ریلمی c55 معرفی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل

دوربین سلفی این اسمارت فون درون ناچ کپسولی با حسگر 8 مگاپیکسلی قرار دارد. بدون شک می توان مهم ترین ویژگی این گوشی را ناپ کپسولی آن دانست که شبیه به آیفون 14 پرو می باشد. قابل توجه است بدانید کمپانی ریلمی نام این ناچ را Mini Capsule گذاشته است. شما می توانید در این ناچ کپسولی قابلیت هایی همچون وضعیت شارژ گوشی، میزان شارژ، فعال بودن اینترنت گوشی و گام شمار را مشاهده نمایید. شایان ذکر است بدانید در این ناچ شاهد برخی دیگر قابلیت خواهید بود که در آپدیت های بعدی این گوشی اکتیو می شوند.

گوشی موبایل ریلمی C55 دارای دو دوربین پشت می باشد و هر دو آن ها به حسگر 64 مگاپیکسلی مجهز می باشند. این گوشی باتری 5000 میلی آمپری دارد و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می نماید. جالب است بدانید ضخامت این گوشی فقط 7.89 میلی متر است و آن را خوش دست می کند.

حسگر اثر انگشت ریلمی C55 روی لبه کار قرار دارد و به پورت تایپ سی USB-C و جک 3.5 میلی متری مجهز است. در نهایت این گوشی در رنگ های مشکی و کرم راهی بازار می شود.

باتری ریلمی C55 تراشه ریلمی C55

خرید لوازم جانبی موبایل عمده از دیجی پخش

همکاران عزیز می توانید انواع لوازم جانبی موبایل عمده را از دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل خریداری نمایید. مجموعه دیجی پخش واردکننده و پخش کننده عده لوازم جانبی موبایل از چین و دبی به صورت مستقیم می باشد. پخش عمده لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار و با گارانتی و مهلت تست همکار در دیجی پخش انجام می وشود. همچنین همکاران عزیز می توانید اخبار دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش دنبال نمایید. گوشی موبایل ریلمی C55 در 16 اسفند معرفی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *