مشخصات و قابلیت های آیفون 15 و آیفون 15 پرو مکس

اطلاعات جدیدی از آیفون 15 منتشر شد

همانطور که می دانید مدت زمان زیادی از تا معرفی و رونمایی از آیفون 15 و ایفون 15 پرو باقی مانده است. با این صورت اطلاعات جدیدی در رابطه با این گوشی منتشر شد. همه چیز در مورد ایفون 15 را در ادامه بخوانید. شایان ذکر است بدانید می توانید مشخصات گوشی موبایل آیفون 15 را در مطلب زیر در دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل مطالعه نمایید.

ایفون 15 معرفی شد

مشخصات آیفون 15

در ابتدا باید بدانید که این گوشی موبایل ایفون دارای صفحه نمایشگری 6.2 اینچی می باشد. در تصاویری که در سایت های مختلف بارگذاری شد. مشخص شد که آیفون 15 معمولی دارای ناچ جزیره ای می باشد و شکل آن شبیه به کپسول است. همانطور که می دانید در اطلاعات قبلی گفتیم که کمپانی اپل قصد دارد تا پورت های لایتنینگ را حذف نماید. حالا تصاویر سری 15 آیفون این خبر را تایید می نمایند. پورت تایپ سی USB-C روی این گوشی ها مشخص است. همچنین روی لبه های سمت چپ می توانید دکمه های کنترل صدا و دکه سایلنت را مشاهده نمایید. در نهایت پشت گوشی آیفون 15 می توانید شاهد دو دوربین باشید.

همه چیز در مورد آیفون 15 مشخصات آیفون 15

در رابطه با قیمت سری 15 ایفون باید بگوییم که اطلاعات ثباتی وجود ندارد. همچنین تا زمانی که کمپانی اپل 15 پرو مکس را معرفی نکند، قیمت آن مشخص نخواهد شد. البته برخی شایعات می گویند که قیمت آن معادل آیفون 14 پرو مکس خواهد بود.

همکاران عزیز می توانید اخبار دنیای تکنولوژی را از مجموعه دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل دنبال نمایید. همچنین قابل ذکر است بدانید می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار تعداد بالا به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

اطلاعات جدید درباره آیفون 15 منتشر شد

در حال حاضر اطلاعات به دست آمده از آیفون 15 در این حد می باشد. به محض به روز رسانی و معرفی ایفون 15 پرو و ایفون 15 پرو مکس می توانید آن را از دیجی پخش دنبال نمایید.

کاربران گرامی می توانید آخرین اخبار عمده لوازم جانبی موبایل و اخبار تکنولوژی را از مرکز پخش دیجی پخش دنبال نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده لوامز جانبی موبایل عمده می باشد. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *