معرفی قابلیت های ردمی بند 2 ردمی بند 2 رونمایی شد معرفی ویژگی ها و مشخصات ردمی بند 2

معرفی ردمی بند 2

یکی دیگر از محصولات شیائومی نیز معرفی شد. این محصول از کمپانی شیائومی را در کنار گوشی های سری ردمی K60 خواهیم دید. ردمی بند 2، محصول جدید شیائومی از یک صفحه نمایش 1.47 اینچی مستطیل شکل برخوردار است که تقریبا 76 درصد از ردمی بند 1 بزرگتر می باشد. وزن این محصول 14.9 گرم است و این ساعت هوشمند شیائومی ضخامتی 9.99 میلی متری دارد. شایان ذکر است بدانید این محصول نمی تواند تماس بلوتوثی را پشتیبانی نماید؛ اما به اندازه گیری سطح اکسیژن خون مجهز است. البته خوب است بدانید که ردمی بند 2 دارای ویژگی هایی مخصوص بانوان عزیز است.

باتری این مچ بند هوشمند شیائومی می تواند شما را تا 14 روز برای استفاده معمولی همراهی نماید. همچنین برای استفاده های سنگین نیز شما را تا 6 روز حمایت می کند. Redmi Band 2 Xiaomi دارای 30 نمونه حالت ورزشی با تنوع بالا می باشد. ردمی بند 2 جذاب تا 5 روز دیگر وارد بازار تکنولوژی می شود. شما می توانید این محصول را با قابلیت های جذاب و متنوع آن به صورت عمده خریداری نمایید.

مشخصات مچ بند شیائومی 2 مچ بند شیائومی ردمی 2 خرید عمده لوازم جانبی موبایل

همچنین شایان ذکر است بدانید ردمی بند 2 دارای 6 رنگ متنوع می باشد. رنگبندی این محصول مشکی، سفید، سبز، صورتی، سبز تیره و آبی روشن می باشد. در حال حاضر این اطلاعات در رابطه با این مچ بند هوشمند شیائومی در دست است. به محض رونمایی و موجود شدن، می توانید قابلیت های مختلف این مچ بند را از دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل و پخش عمده لوازم جانبی موبایل دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *