خرید عمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین پخش عمده لوازم جانبی موبایل تهران

iOS 17 معرفی شد

کمپانی اپل در جدیدترین رویداد خود یعنی WWDC 2023 از سیستم عامل iOS 17 با ویژگی های جدید رونمایی کرد. از مهم ترین مشخصات و تغییرات این سیستم عامل می توان به طراحی جدید در قسمت مخاطبین تماس و صدور ایمیل جدید صوتی اشاره کرد.

تغییرات شگفت انگیز در قسمت کانتکت ها، سیستم عامل iOS 17

همانطور که اشاره کردیم قسمت مخاطبین با ویژگی های جدیدی به نام posters به کاربران نمایش داده خواهد شد. این ویژگی کانتکت شما را با عکس و حالتی زیبا به نمایش می گذارد. همچنین عکس کانتکت شما را به صورت تمام صفحه نشان می دهد. شایان ذکر است بدانید شما می توانید در سیستم عامل iOS 17 پیام های صوتی یا همان Voicemail ها را به صورت همزمان گوش دهید.

در واقع یکی از ویژگی هایی که باعث بهتر شدن پیام های صوتی شده است، اضافه کردن قابلیت Check In می باشد. ارتباط برقرار کردن با این قابلیت بسیار راحت تر خواهد شد. همچنین شایان ذکر است شما می توانید در این آپدیت موقعیت مکانی و زمانی خود را هنگام تماس برای فرد موردنظر مشخص کنید. البته خوب است بدانید Stickers نیز در این به روز رسانی آپدیت شده اند.

سیستم عامل iOS 17 معرفی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین

پیشرفت در Airdrop

همانطور که می دانید شما می توانید با Airdrop در آیفون به یک گوشی آیفون دیگر اطلاعات موردنظر را ارسال کنید. حالا با این ویژگی که Namedrop نام دارد می توانید اطلاعات مخاطب موردنظر با عکس را ارسال کنید. همچنین کیبورد ایفون در به روز رسانی سیستم عامل iOS 17 پیشرفت کرده است. شما می توانید با استفاده از قابلیت Autocorrect متن بهتری را ارسال کنید. در این قابلیت با کمک هوش مصنوعی زبان های بیشتری نیز اضافه شد.

حال کاربران عزیز باید منتظر این به روز رسانی خفن از سمت کمپانی اپل باشند. همچنین در بلاگ های بعدی می توانید گوشی هایی که این آپدیت را دریافت می کنند را بخوانید.

سیستم عامل iOS 17 معرفی شد قابلیتهای سیستم عامل iOS 17 معرفی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین پخش عمده لوازم جانبی موبایل

همکاران عزیز می توانید برای دنبال کردن خبرهای دنیای تکنولوژی و آخرین اخبار پخش عمده لوازم جانبی موبایل به سایت دیجی پخش مراجعه نمایید. همچنین می توانید انواع عمده لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش زیر قیمت بازار خریداری نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده عمده لوازم جانبی موبایل از چین و دبی است. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل با گارانتی به سایت دیجی پخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *