چرا کمپانی اپل تا به امروز از جایگاه کارت حافظه پشتیبانی نکرده است؟ خرید عمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین

چرا کمپانی اپل، درگاه کارت حافظه را در گوشی هایش پشتیبانی نمی کند؟

همانطور که می دانید تا به امروز هیچ گوشی موبایل آیفونی با درگاه کارت حافظه یا MicroSD تولید نشده است. حتی جالب است بدانید تا به الان کمپانی اپل هیچ تلاشی برای اضافه کردن این قابلیت انجام نداد. متاسفانه در حال حاضر هیچ روشی وجود ندارد تا بتوان حافظه گوشی موبایل آیفون را با کارت حافظه یا میکرو اس دی افزایش داد. به نظر می رسد این کمپانی همچنین قصدی نیز در آینده نخواهد داشت.

تنها راه حلی که برای گوشی های آیفون به منظور افزایش حافظه داخلی وجود دارد، خرید یک کارت خوان بیرونی میکرو اس دی است. به این محصول MicroSD Card و SD Reader USB می گویند.

علت اضافه نکردن جایگاه کارت حافظه در گوشی های آیفون

از مشخصات و قابلیت های این محصول افزایش حافظه در گوشی های موبایل آیفون می توان به مواردی همچون پشتیبانی از قفل اثر انگشت و قفل ورودی، سازگاری باانواع گوشی های هوشند آیفون از جمله XS Max/ XR/X/8/7/7Plus/SE/6s/6 Plus/6/5s/5c/5/ اشاره کرد. همچنین شایان ذکر است بدانید قابلیت حمل آسان و کوچک بودن آن از دیگر ویزگی های این محصول محسوب می شود. به طور کلی راه حل کلی تا به الان برای پشتیبانی از کارت حافظه در دستگاه های آیفون وجود ندارد.

چرا کمپانی اپل، درگاه کارت حافظه را در گوشی هایش پشتیبانی نمی کند؟ خرید عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل خرید عمده لوازم جانبی موبایل از علالدین

جالب است بدانید کمپانی اپل در رابطه با این موضوع عنوان کرد که اپل تنها دستگاه هایی با ذخیره سازی ثابت طراحی و می فروشد. از همین رو اگر شخصی نمایل دارد تا دستگاهی با ذخیره بیشتر داشته باشد، می تواند آیفون خریداری نکند. و در آخر به این موضوع اشاره کرد که اپل راه و روش خود را دارد.

همکاران عزیز می توانید انواع اخبار دنیای تکنولوژی و اخبار پخش عمده لوازم جانبی موبایل عمده را از دیجی پخش دنبال نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده انواع لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی می باشد. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل با گارانتی و زیر قیمت بازار می توانید به سایت دیجی پخش مراجعه کنید. همچنین می توانید در دیجی پخش آموزش های بسیاری در رابطه با گوشی موبایل بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *