کابل شارژ سه کاره میکرو تایپ سی آیفون

راهنمای خرید کابل شارژ عمده برای همکاران

کابل شارژ یکی از ضروری ترین لوازم جانبی موبایل عمده به حساب می آید که همه ی افراد دست کم یکی از آن را دارند. تنوع در کابل شارژ عمده بسیار بالا است. از این رو همکاران و موبایل فروشان برای خرید کابل شارژ عمده موبایل انواع مختلفی را تهیه می کنند تا مشتری را دست خالی راهی نکنند. خرید عمده سیم شارژ  برای مشتریان یکی از دغده هایی است که همیشه دارند. داشتن کابل شارژ اصلی و اورجینال با کیفیت شارژ خوب و تنوع بالا یکی از مزیت های هر مغازه داری به حساب می آید. کاربران باید با توجه به نیاز مشتری و شناختی که بر روی منطقه خود دارند انواع عمده کابل شارژ فروشگاه خود را تامین کنند.

کابل شارژ آیفون عمده

انواع کابل شارژ عمده

  • میکرو یو اس بی Micro-USB (اندرویدی)
  • تایپ سی Type-C
  • لایتنینگ Lightning (آیفونی)

این سه مدل اصلی ترین نوع کابل شارژ هستند که برای شارژ کردن گوشی موبایل همراه امروزه برای انواع گوشی ها استفاده می شود.

یک نکته برای همکاران و مغازه دارانی که به تازگی قصد خرید عمده کابل شارژ دارند، کنار این مدل ها باید کابل های سوزنی درشت و سوزنی ریز را برای شارژ کردن گوشی نوکیا و برخی هندزفری و هدفون بلوتوث تهیه کنند.

خرید سیم شارژ عمده میکرو یو اس بی Micro-USB (اندرویدی)

کابل میکرو یو اس بی انواع متنوعی دارد. تمامی گوشی های 2016 به قبل همه سوکت میکرو و اندرویدی استفاده می کنند. سری گوشی های سامسونگ مانند J5, J6, J7, J7 PRIME, Grand Prime Plus و غیره از کابل شارژ میکرو و اندرویدی تغذیه می کنند. یکی از پر فروش ترین و پر استفاده ترین نوع کابل شارژ عمده این مدل کابل است. شما می توانید هم ب صورت فله و هم به صورت پکدار این کابل شارژ را به صورت عمده خریداری کنید.

خرید کابل شارژ میکرو اندرویدی

خرید عمده سیم شارژر تایپ سی Type-C

بعد از پیشرفت روز افزون تکنولوژی گوشی های جدید که شروع تولید آن تقریبا از سال 2016 آغاز شد، سوکت و پورت شارژ گوشی های موبایل به کابل شارژ تایپ سی Type-C تبدیل شد. کابل شارژ تایپ سی Type-C سرعت شارژ بالاتری دارد. در تمام گوشی های موبایل قابلیت فست شارژ دارد. کیفیت بالاتری در قدرت شارژ نسبت به کابل های اندرویدی عمده و کابل میکرو عمد دارد. امروزه گوشی های شیائومی، سامسونگ، هواوی و … از این کابل شارژ تایپ سی عمده Type-C تغذیه می کنند. در برخی هدست و ایرداتس های بلوتوث ساخت شرکت شیائومی هم کابل شارژ تایپ سی Type-C دیده می شود.

خرید کابل شارژ تایپ سی عمده

خرید عمده کابل شارژ لایتنینگ Lightning (آیفونی)

کابل شارژ لایتنینگ Lightning (آیفونی) فقط مختص گوشی های آیفون (اپل) و کیس شارژ ایرپاد های بلوتوث آیفون ساخته شده است. خرید عمده کابل شارژ لایتنینگ Lightning (آیفونی) یکی از مواردی است که همکاران در تهیه ی آن باید دقت لازم را داشته باشند. زیرا این مدل در بازار نمونه فیک و تقلبی زیادی دارد. برای سری های آیفون 7، 8، 7 پلاس، 8 پلاس و آیفون ایکس باید خرید عمده کابل شارژ آیفون که یک طرف آن لایتنینگ و طرف سوکت دیگر یو اس بی USB است انجام دهید. برای سری آیفون های 11، 11 پرو، 11 پرو مکس، 12، 12 پرو، 12 پرو مکس، 13، 13 پرو، 13 پرو مکس از کابل شارژ پورت آیفون و طرف دیگ پورت تایپ سی خرید عمده کابل شارژ لایتنینگ Lightning (آیفونی) را انجام دهید.

سیم شارژ لایتنینگ عمده

نمونه ای از برند های پرفروش برای کابل شارژ عمده

  • وی اسمارت V-Smart
  • پاپادا Papada
  • ترانیو tranyoo
  • ریلمی Realme
  • دنمن Denmen
  • کینگ پلاس King Plus

این مدل کابل شارژ های عمده ای هستند که همکاران و فروشندگان لوازم جانبی موبایل عمده خرید می کنند.

سخن آخر

مطالب بالا برای کابل شارژ عمده گفته شد تا خرید را برای همکاران و مشتریان راحت تر سازد. برای خرید عمده کابل شارژ باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. دیجی پخش، وارد کننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل عمده در تهران با داشتن بیش از 70 نوع مدل کابل شارژ با تنوع بالا و قیمت پایین است. دیجی پخش، فروشگاه اینترنتی و آنلاین برای همکاران و مشتریان است تا از هر جای کشور به راحتی سفارشات خود را ثبت کنند. برای خرید عمده کابل شارژ و سیم شارژ روی لینک های زیر کلیک کنید.

کابل شارژ میکرو اندرویدی

کابل شارژ تایپ سی

کابل شارژ آیفون

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *