خرید عمده لوازم جانبی موبایل

راهنمای خرید عمده قاب گوشی موبایل

خرید لوازم جانبی موبایل عمده برای همکاران و موبایل فروشان از کار هایی است که تقریبا هر روزه انجام می دهند و به دنبال بهترین قیمت و تنوع هستند. از محبوب ترین و ضروری ترین لوزم جانبی موبایل و اکسسوری موبایل می توان به کابل شارژ گوشی موبایل، شارژر موبایل، هندزفری، باتری موبایل و … اشاره کرد. قاب گوشی یکی از محصولات لوازم جانبی موبایل عمده می باشد که مشتریان بسیاری دارد. اگر شما از آن دسته از کاربرانی هستید که موبایل هم می فروشید، طبیعتا در کنار موبایل یک قاب گوشی هم به مشتری خود پیشنهاد می کنید. پس داشتن تنوع بالا و انواع مدل ها در قاب گوشی کمک بالایی در فروش شما می کند. همچنین دوست ندارید که مشتری دست خالی از فروشگاه شما خارج شود. برای خرید عمده قاب گوشی موبایل باید به فروشگاه های معتبر برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل مراجعه کنید.

خرید عمده قاب گوشی سیلیکونی

خرید عمده قاب گوشی موبایل

قاب گوشی موبایل انواع و مدل های متفاوتی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

انواع قاب گوشی موبایل

  • ژله ای
  • ساده
  • شفاف
  • طرحدار
  • سیلیکونی

این چند مدل که نام برده شد جزو محبوب ترین مدل های قاب گوشی هستند که فروش بسیار بالایی در بین کاربران نیز دارند. همانطور که برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل یک سری نکات و مشخصات وجود دارد که شما بر اساس آن خریدتان را انجام می دهید، برای خرید عمده قاب گوشی باید نیز باید این ویژگی ها را رعایت کنید تا بهترین خرید را داشته باشید.

در خرید گارد و کاور موبایل به روز باشید.

تنوع بالا در لوازم جانبی موبایل حائز اهمیت است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و طراحی گوشی های موبایل هوشمند متفاوت، فراهم کردن لوازم جانبی آن مدل ها نیز باید انجام بگیرد. برند های سامسونگ، شیائومی، آیفون (اپل)، هواوی، نوکیا و … مدل ها و سری های مختلفی از گوشی های موبایل را در بازار عرضه کرده اند. از پر فروش ترین مدل های گوشی موبایل که به طبع قاب گوشی آن نیز پرفروش خواهد شد به سری های A12, A32, A52, A51, S21, S22, A01, A02, J5, J6, J7 و … اشاره نمود. پس باید به روز باشید. با چک کردن و دنبال کردن مدل ها و سری های مختلف گوشی موبایل، قاب گوشی را نیز خریداری کنید.

خرید عمده قاب گوشی موبایل

تنوع را در گادر و کاور موبایل رعایت کنید.

طبیعتا همه ی مغازه داران لوازم جانبی موبایل مشتریان متفاوتی با هر سن و سال و سبکی دارند. در مغازه شما نست به بودجه ای که دارید می توانید انواع قاب های گوشی سیلیکونی، طرحدار، فانتزی، ژله ای را در فروشگاه خود موجود کنید. به طور مثال قاب سیلیکونی رنگبندی بالایی دارد از رنگ مشکی، قرمز، بنفش، سفید، زرد و … گرفته تا رنگ های رنگین کمانی و نود. در خرید عمده قاب گوشی موبایل به این نکته توجه کنید که این محصول در بین خانم ها و دختران محبوبیت بالا تری دارد. پس از خرید مدل های دخترانه و فانتزی غافل نشوید.

کالای باکیفیت و اورجینال بخرید.

امروزه کالای بی کیفیت و تقلبی بسیار زیاد شده است. اغلب کاربران و مشتریان علاقه دارند تا کیفیت بالایی بخرند و مشتری ثابت خود را نگه دارند. پس در خرید قاب گوشی حتما توجه داشته باشید مدل اصلی را بخرید تا اجناس باکیفیت و مرغوب دست مشتری خود بدهید. به طور مثال قاب سیلیکونی اصلی اگر لکی از خودکار یا چربی روی آن بیفتد به راحتی پاک می شود. اصطلاحا به این مدل قاب سیلیکونی صابونی می گوییم.

شما می توانید انواع قاب گوشی عمده و لوزم جانبی موبایل عمده را با بهترین قیمت از دیجی پخش تهیه کنید.

انواع گارد و کاور موبایل عمده

مدل های یکسان

یکی از نکاتی که بسیار کار مشتریان را راحت می کند شناخت مدل های یکسان در دنیای گارد و گلس گوشی موبایل است. شناخت مدل های مثل هم و یکسان باعث می شود تا مشتریان خود را دست خالی از مغازه راهی نکنید. به طور مثال گلس گوشی A12 با گوشی A02 یکسان می باشد.

بسته بندی در خرید عمده قاب گوشی موبایل

نوع بسته بندی در خرید لوازم جانبی موبایل به ویژه گادر و کاور گوشی موبایل بسیار مهم است. دیجی پخش، پخش کننده عمده لوازم جانبی موبایل با بسته بندی انحصاری و مقاوم در برابر آسیب و شکستگی، خیال شما را از خرید مطمئن می کند. با اطمینان و اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین، بدون محدودیت مکانی و زمانی در هرجا که باشید می توانید خرید خود را سفارش دهید.

جمع بندی

مجموعه دیجی پخش، وارد کننده لوازم جانبی موبایل عمده در تهران به سراسر ایران این امکان را به شما می دهد تا خرید عمده لوازم جانبی موبایل خود را طریق سایت و نرم افزار به راحتی انجام دهید. نکات بالا کمک کننده شما همکاران محترم در خرید عمده گارد و کاور موبایل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *