خرید اینترنتی

خرید اینترنتی و آنلاین – مزایا و معایب آن

تا همین چند وقت پیش مرسوم ترین نوع خرید، خرید حضوری بود. مردم از خانه هایشان بیرون میزدند و به سمت مراکز خرید می رفتند. کالای مورد نظر را نگاه می کردند، لمس می کردند و در نهایت آن را می خریدند. امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و رایج شدن اینترنت و شبکه های اجتماعی در زندگی کاربران، امکانات زیادی به زندگی ها اضافه شد. خرید اینترنتی یکی از چند مزایایی است که سوشیال مدیا در اختیار فروشندگان و همچنین خریداران گذاشته است. خرید اینترنت و آنلاین در حال حاضر بسیار محبوب شده است و کمتر کسی را پیدا می کنید تا حتی یک بار هم اینترنتی خرید نکرده باشد. در ادامه به مزایا و معایب خرید اینترنتی می پردازیم.

مزایا و معایب خرید آنلاین

مزایا و معایب خرید اینترنتی

مزایای خرید آنلاین

  • راحتی

طبیعتا هیچ کس از راحتی بدش نمی آید. خرید 24 ساعته در هر زمانی که خودتان دوست داشته باشید، در هر مکانی که باشید فرقی نمی کند. شما می توانید با لباس راحتی در تخت خواب خود یک محصول را خریداری کنید و فقط چند روزی منتظر رسیدن آن باشید. دیگر مجبور به تحمل شلوغی فروگاه ها و ساعت ها انتظار کشیدن در صف نیستید. بدون نگرانی و بستن فروشگاه خود می توانید محصولات مورد نیاز خود را بخرید. حتی در برخی خریدها همان لحظه بسته خود را دریافت کنید. به طور مثال دنبال یک کتاب هستید. آن را در سایت موردنظر پیدا می کنید، در قابل دانلود آن هزینه می پردازید و در نهایت آن را در فایل های خود همان لحظه می یابید. این روش حتی از قطه شدن درختان هم جلوگیری می کند.

  • قیمت بهتر

در خرید اینترنتی شما می توانید به راحتی تمام سایت ها را با هم مقایسه کنید و قیمت مدنظر خود را پیدا کنید. بسیاری از سایت ها تخفیف می گذارند. یک سری بدون واسطه هستند پس مسلما قیمت پایین تری دارند. در خرید آنلاین این امکان را به شما می دهد تا تمام فروشگاه ها را با خسال راحت با هم مقایسه کنید و کالای مورد نیاز خود را پیدا کنید.

  • تنوع بیشتر

خرید عمده لوازم جانبی موبایل آنلاین

تنوع در فروشگاه های اینترنتی بسیار بالا است. در خرید اینترنتی شما محدود به یک منطقه نمی شوید. می توانید از ایالت های مختلف و بین المللی خرید کنید. خرید عمده هم اکثرا از کشور های دیگر با واسطه یا بدون واسطه انجام می شود. برای مثال خرید عمده لوازم جانبی موبایل در ایران اغلب از کشور چین و منطقه دبی انجم می گیرد.

 

  • ارسال هدیه توسط خرید آنلاین

ممکن است مشغله کاری داشته باشید. فاصله ی زیادی از هم داشته باشید. در خرید اینترنتی با دادن آدرس مورد نظر هدیه خود را به شخصی که می خواهید ارسال کنید. بسیاری از فروشگاه ها خرید شما را به صورت کادو پیچ ارسال می کنند. پس می توانید هدایای خود را برای روز تولد، روز مادر، روز پدر و …. خریداری کنید.

  • مقایسه

در خرید آنلاین شما می توانید به راحتی با مقایسه و کمی تحقیق در سایت های متفاوت بهترین محصول را خریداری کنید. برای مثال اگر می خواهید یک اسپیکر بلوتوث با هدفون بخرید می توانید به بخش نطرات رفته و عقاید و امتیازاتی که به ان محصول داده اند را بخوانید و راحت تر تصمیم بگیرید.

  • زمان بیشتری دارید.

طبیعتا در خرید حضوری شما باید قسمتی از روز خود را صرف این کار بکنید و زمان خود را از دست بدهید و حتی مجبور به تعطیل کردن مغازه خود شوید. اما در خرید اینترنتی نیاز به هیچکدام از این ها نیست. شما می توانید هنگامی که داری مشتری خود را راه می اندازید، خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل عمده

معایب خرید اینترنتی

  • خطر کلاهبرداری
  • تاخیر در حمل و نقل
  • مغایرت جنس
  • نداشتن مشاوره در خرید

این ها نمونه هایی از معایب خرید اینترنتی و آنلاین هستند. در مجموع مزایای خرید آنلاین خیلی بیشتر است. امروزه با افزایش امنیت و روش هایی برای فهمیدن اینکه چه وبسایتی تقلبی است خرید اینترنتی آسان تر است.

سخن آخر

یکی از خرید های اینترنتی که به فروشندگان در صرفه جویی وقت کمک می کند، خرید عمده لوازم جانبی موبایل است. شرکت دیجی پخش، وارد کننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل عمده است. دیجی پخش برای رفاه مشتریان بر روی اجناس مهلت تست ضمانت می دهد. برای خرید لوازم جانبی موبایل به صورت اینترنتی روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *