ring light for photos

رینگ لایت- بهترین رنگ لایت برای خرید

امروزه با توجه به پر رنگ تر شدن فضای مجازی و استفاده از شبکه های مجازی برای تبلیغ کسب و کار، کاربران به دنبال روش ها و متد های جدیدی برای افزایش بازدید مخاطب هستند. عکس برداری درست بسیار در کسب و کار تاثیر گذار است. عکسبرداری درست و تاثیرگذار، توجه مخاطبان را بیشتر جلب می کند. برای عکسبرداری اصولی نیازمند به وسایل و ملزوماتی هستیم. یکی از این وسایل، رینگ لایت است. رینگ لایت یک حلقه ی جادویی است که کار شما را زیبا تر نشان می دهد. رینگ لایت از مصرف شخصی تا مصارف شغلی کاربرد دارد. شما می توانید یکی بخرید برای عکس گرفتن در خانه و مشاغل مختلفی مانند: عکاسان، فیلمبرداران، آرایشگران، بلاگر ها برای کار مورد نیاز خود. رینگ لایت در دسته بندی لوازم جانبی موبایل عمده قرار می گیرد.

ring lights

خرید عمده رینگ لایت عمده برای همکاران از سایت دیجی پخش

رینگ لایت چیست؟

رینگ لایت یک کلمه ی انگلیسی Ring Light است. در ترجمعه ی لغوی به معنای یک حلقه نور است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و طراحی های متفاوت خلاقانه شما می توانید این محصول را در ابعاد، سایز و شکل های متفاوت در بازار یافت کنید. به طور کلی در استفاده از Ring Light گوشی موبایل هوشمند توسط یک هولدر نگهدارنده موبایل در وسط و مرکز این کالا قرار می گیرد. با استفاده از این محصول هنگام عکسبرداری، جزئیات را با کیفیت و وضوح بیشتری به مخاطب ارائه می دهید و نوردهی یکپارچه باعث جذابیت دوچندان عکس شما می شود.

ویژگی های Ring Light

هنگام خرید رینگ لایت باید به ویژگی ها و مشخصات ویژه ای توجه کنید و مدل مورد نیاز خود را خریداری کنید. این موارد شامل:

  • نوردهی
  • سایز، ابعاد، وزن
  • چراغ LED
  • دمای رنگ و تعداد آن
  • توان خروجی
  • زاویه
  • کنترل شدت نور
  • لوازم جانبی
  • قابلیت های استفاده ی همزمان

هرید رینگ لایت برای عکاسی آرایش

نوردهی

از نظر نوردهی رینگ لایت ها به 3 دسته تقسیم می شوند.

  • در مدل اول رینگ لایت شما از تعداد زیادی لامپ های کوچک LED تشکیل شده است. این مدل یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین این محصول است. از ویژگی های این نوع می توان به کم مصرف بودن، گرمادهی کم، سبک بودن و قابلیت تنظیم نور اشاره کرد.
  • در نوع دوم، داخل این محصول از مهتابی های دایراه ای شکل استفاده می شود. این مدل بسیار حساس است و قابلیت شکنندگی دارد. قابلیت تنظیم نور هم از این مدل حذف شده است.
  • در مدل سوم، رینگ لایت ها دارای لامپ های SMD هستند. لامپ های SMD مدل مجهز تری نسبت به لامپ های LED هستند. این مدل محصول دارای مشخصاتی مانند: کم مصرف بودن، تنوع در رنگ و حجم، قابلیت انعطاف پذیری، زاویه دید مناسب است.

سایز، ابعاد و وزن

رینگ لایت ها در بازار با سایز و ابعاد مختلفی طراحی می شوند. معمولا در حال حاضر از 2 تا 50 اینچ را می توانید در بازار پیدا کنید. از سایز های کوچک معمولا برای گوشی های موبایل استفاده می شود که نیاز شخصی است. اگر این محصول را برای حرفه ی خود می خواهید می توانید از سایز های بزرگتر استفاده کنید. همچنین حلقه نور هم بین 10 تا 20 اینچ در بازار یافت می شود.

چراغ LED

در ابتدا در رینگ لایت ها از چراغ های بزرگتری اما با تعداد کمتر استفاده می کردند. در حال حاضر از چراغ های کوچک تر با تعداد بیشتر و قدرت نوردهی بالاتری استفاده می شود. برند سازنده این محصول در انتخاب بسیار مهم است. همچنین به این نکته توجه نمایید که فقط تعداد چراغ های LED ملاک نوردهی و کیفیت بالا نیست. در ادامه به مابقی نکات می پردازیم.

رینگ لایت برای عکاسی فیلمبرداری

دمای رنگ و تعداد آن

به طور معمول رینگ لایت ها دو رنگ مهتاب و زرد آفتابی هستند. در برخی از مدل های این کالا شما می توانید رنگ و دما را تغییر دهید. برای تولید محتوای تصویری اغلب از رنگ های گرم استفاده می شود. واحد درجه و حرارت در اندازه گیری این محصول کلوین Kelvin می باشد.

توان خروجی

تون خروجی Ring Light نیز با واحد شمارش وات اندازه گیری می شود. مقدار توان مصرفی این کالا بستگی به تعداد استفاده شده لامپ های LED است. هر چه این مقدار بیشتر باشد، توان خروجی و نوردهی نیز بیشتر می شود.

زاویه

تنظیم زاویه نور در عکاسی بسیار قابل اهمیت است. اکثر رینگ لایت هایی که در بازار موجود هستند قابلیت انعطاف پذیری و چرخش دارند. برخی از مدل ها را می توانید تا 360 درجه بچرخانید اما برخی دیگر تا 180 درجه را پوشش می دهند.

کنترل شدت نور

به طور معمول تمام رینگ لایت های موجود در بازار قابلیت تنظیم کنترل شدت نور را دارند. شما می توانید به راحتی نور محصول را کم و زیاد کنید.

لوازم جانبی آن

ریموت کنترل و پایه نگهدارنده این حلقه ی جادویی جزو لوازم جانبی آن به حساب می آیند. با استفاده از ریموت کنترل می توانید به راحتی از راه دور شدت نور و دما را مدیریت کنید. این ریموت های کنترل در اماکن عمومی تا 25 متر و در مکان های سرپوشیده تا 15 متر را هدایت می کنند. پایه رینگ لایت نیز همراه این کالا عرضه می شود که اندازه های متفاوت دارد و شما می توانید این سایز را مدیریت کنید. این پایه قابلیت چرخش 3260 درجه را نیز دارد.

قابلیت های استفاده های همزمان

اگر کالای شما دارای پورت های USB باشد شما می توانید رینگ لایت خود را با هر دستگاهی مانند لپ تاپ، آداپتور(کلگی)، شارژر، پاور بانک شارژ کنید و همزمان نیز از استفاده ی آن لذت ببرید.

بهترین برند های رینگ لایت برای خرید

  • ایدابلو Yidoblo
  • باسئوس Baseus
  • توتو Totu
  • پلوز Puluz
  • راک Rock

و غیره می باشند.

خرید عمده رینگ لایت برای فروشگاه موبایل

سخن آخر

شما می توانید با توجه به ویژگی های رینگ لایت، خرید خود را از سایت دیجی پخش، وارد کننده لوازم جانبی موبایل عمده در سطح کشور در تهران انجام دهید. برای خرید عمده رینگ لایت می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه کنید. بسته بندی های مقاوم و انحصاری شرکت دیجی پخش شما را از بابت خرید تان مطمئن می کند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *