گوشی موبایل پوکو اف 5 رونمایی شد

گوشی موبایل پوکو اف 5 در دبی عرضه شد

به تازگی گوشی موبایل پوکو F5 به صورت جهانی و گلوبال منتشر شدند. شایان ذکر است بدانید اولین عرضه این گوشی های هوشمند در امارات شهر دبی خواهد بود. در ادامه می توانید مشخصات اولیه گوشی موبایل پوکو اف 5 را در دیجی پخش مطالعه نمایید. این گوشی هوشمند به صورت جهانی وارد بازار موبایل شد. همچنین می توانید با کلیک کردن اخبار مربوط به آیفون 16 را نیز بخوانید.

مشخصات گوشی موبایل پوکو F5

همانطور که گفتیم این گوشی هوشمند در دبی عرضه خواهد شد. تراشه به کار رفته بر روی این گوشی موبایل تراشه اسنپ دراگون 7 پلاس نسل 2 است که تقریبا یک تراشه میان رده محسوب می شود. همچنین یک پردازنده 2.9 گیگاهرتزی دارد. صفحه نمایشگر پوکو اف 5 یک پنل AMOLED 6.67 اینچی دارد و نرخ نوسازی آن به 120 هرتز می رسد. همچنین وضوح تصویر آن Full HD می باشد.

گوشی موبایل پوکو F5 در دبی عرضه شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین

در پشت این گوشی موبایل می توانید سه دوربین مشاهده کنید. دوربین اصلی با حسگر 64 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی موجود است. همچنین دوربین سلفی پوکو F5 دارای حسگر 16 مگاپیکسلی می باشد. شایان ذکر است بدانید روی این دوربین ها می توانید OIS و EIS مشاهده کنید.

گوشی موبایل پوکو F5 را می توانید در دو نسخه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی با رم 8 گیگابایتی خریداری کنید. باتری این گوشی موبایل 5000 میلی آمپر می باشد و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می نماید. ضخامت این گوشی پوکو تنها 7.9 میلی متر می باشد و 181 گرم وزن دارد.

گوشی هوشمند Poco F5 به اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 مجهز شده است. همچنین از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به بلوتوث 5.3 و قابلیت NFC اشاره کرد. این گوشی را می توانید در رنگ های مشکی، سفید و آبی خریداری نمایید.

پخش عمده لوازم جانبی موبایل خرید عمده لوازم جانبی موبایل گوشی موبایل پوکو F5 در دبی معرفی شد

همکاران گرامی برای دنبال کردن اخبار دنیای تکنولوژی می توانید به سایت دیجی پخش مراجعه کنید. همچنین برای خرید لوازم جانبی موبایل عمده به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *