آموززش تعویض بند گلکسی آموزش تعویض ساعت هوشمند سامسونگ

آموزش تعویض بند ساعت هوشمند (گلکسی واچ)

همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ ساعت های هوشمند مختلفی را به بازار تکنولوژی عرضه نموده است. تمامی گلکسی واچ های سامسونگ دارای ظاهر  طراحی های گوناگونی می باشند. تنها چیزی که در آن ها کاملا یکسان و مشابه است، بند این ساعت های هوشمند می باشد. طبیعتا تنوع در زندگی همه کاربران بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است. کسانی می باشند که دوست دارند رنگ های مختلفی از بند ساعت را برای خود داشته باشند. خوشبختانه کسانی که گلکسی واچ دارند می توانند به راحتی و با آموزش تعویض بند گلکسی واچ، بند دلخواه خود را نصب نمایند. با دیجی پخش، مرکز پخش لوازم جانبی موبایل عمده همراه باشید تا این آموزش را یاد بگیرید.

آموزش تعویض بند گلکسی واچ (ساعت هوشمند سامسونگ)

طبیعتا کسانی که گلکسی واچ دارند، تا به الان تمامی زوایای آن را زیر و رو کرده اند و با قسمت های مختلف این گلکسی واچ آشنا هستند. در اداامه برای آموزش تعویض بند گلکسی واچ، مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • در زیر بند گلکسی واچ سامسونگ، در قسمت چپ یک نوار فنری وجود دارد که باید آن را به داخل بکشید تا بند ساعت شل شود.

عوض کردن بند ساعت سامسونگ

  • سپس پس از اینکه بند شل شد، آن را از بدنه گلکسی واچ خود به سمت بیرون جدا کنید.

عوض کردن بند گلکسی واچ

  • در این مرحله می خواهید بند جدید را نصب نمایید. همانطور که گفتیم، این نوار فنری دارای دو قسمت می باشد. برای این کار باید انتهای نوار فنری را در گلکسی واچ قرار دهید. شایان ذکر است بدانی ابتدا قسمتی را در بند گلکسی واچ قرار دهید که اهرم نوار فنری از آن دور است. این یکی از مراحل تعویض بند گلکسی واچ می باشد.

تعویض بند ساعت هوشمند سامسونگ

  • حالا باید بند را به سمت داخل هل دهید و در نهایت نوار فنری این بار به صورت برعکس به داخل هل دهید. تا بند ساعت هوشمند سامسونگ قرار گیرد.

آموزش تعویض بند گلکسی واچ

سخن پایانی

در نهایت شما می توانید با آموزش تعویض بند گلکسی واچ در بالا به راحتی بند ساعت هوشمند سامسونگ خود را عوض کنید. شایان ذکر است بدانید تمامی بندهای ساعت گلکسی واچ مشابه به هم هستند. اگر شما یک ساعت سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو دارید یا اکتیو 2، فرقی ندارد.

آموزش تعویض بند گلکسی واچ چگونه بند ساعت گلکسی واچ را عوض کنیم؟

همکاران عزیز می توانید انواع آموزش های دیگر و اخبار دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش دنبال نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده عمده لوازم جانبی موبایل از چین و دبی می باشد. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل و انواع عمده ساعت هوشمند می توانید به سایت دیجی پخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *