خریدانواع شارژرهای موبایل عمده

فست شارژ (شارژ سریع) 2.0  Quick Charge چیست؟

باتری یک مسئله مهم است که بسیاری از کاربران هنگام خرید گوشی موبایل یکی از معیارهای آن ها می باشد. از زمان های اولیه کاربرانی که از اسمارت فون و گوشی های موبایل هوشمند استفاده می کردند، باید زمان نسبتا زیادی را برای شارژ کردن گوشی موبایلشان صرف می کردند. تکنولوژی و فناوری شارژ سریع یا فست شارژ کوالکام Quick Charge Qualcomm ساخته شد تا مردم بتوانند تلفن های همراهشان را در مدت زمان سریعتری شارژ کنند. این نسخه کوالکام توانایی این را دارد تا گوشی شما را تا 75 درصد نسبت به نسخه های معمولی سریعتر است. اگر بخواهیم این سرعت را نشان دهیم، گوشی موبایل شما تا 60 درصد در 30 دقیقه شارژ می شود.

از شما دعوت می کنیم تا در ادامه همراه ما باشید و با شارژ سریع Quick Charge بیشتر آشنا شوید.

شارژ سریع چیست؟

فست شارژ چگونه کار می کند؟

فست شارژ کوالکام QC 2.0

خرید عمده شارژرهای موبایل از دیجی پخش

 

کلگی و شارژهای شارژ سریع

همچنین می توانید مطالب دیگری در رابطه با گوشی های سوپر فست شارژ 18 تا 120 واتی را در دیجی پخش مطالعه نمایید.

معرفی انواع کلگی های 188 وات 120 وات 67 وات کلگی 33 وات

شارژ سریع چیست؟

در ابتدا به معنی لغوی این عبارت می پردازیم. فست شارژ Quick Charge همانطور که از نامش پیداست به معنای شارژ کردن سریع است. در واقع فست شارژ باعث می شود تا جریان برق به باتری گوشی موبایل هوشمند شما با سرعت بیشتری انتقال پیدا کند. این کار برای به حداکثر رساندن راندمان شارژ در گوشی موبایل شما است. در نظر داشته باشید که آمپر شارژر شما باید با جریان باتری گوشی موبایل سازگاری داشته باشد تا گوشیتان دچار مشکل نشود. این اهمیت به این علت است که اگر گوشی موبایل شما از 2 آمپر پشتیبانی کند و شما از شارژر با آمپر کمتری استفاده کنید، باتری اسمارت فونتان در مدت زمان طولانی تری شارژ خواهد شد و همچنین در طول زمان باعث آسیب به باتری می شود.

 

فناوری و تکنولوژی فست شارژ

فست شارژ سرعت شارژ دستگاه را بالا می برد

فست شارژ Quick Charge برای بهینه سازی انتقال نیرو در مراحل اولیه شارژ ساخته و طراحی شده اند. فناوری شارژ سریع Quick Charge امکان جداسازی دستگاه گوشی موبایل با یک ظرفیت شارژ مناسب باتری را بعد از مدت زمانی کوتاه برای استفاده کنندگان فراهم می سازد. جالب است بدانید که شرکت کوالکام با ساخت تکنولوژی فست شارژ ادعا می کند که می تواند دستگاه های قابل شارژ را تا 80 درصد فقط در نیم ساعت شارژ کند.

همچنین شایان ذکر است بدانید که در همه دستگاه های قابل شارژ و نیز Quick Charge تا 80 درصد به صورت فست شارژ می کند و بعد از آن در تمامی دستگاه ها روند شارژ شدن کند می شود. خوب است بدانید که متخصصین می گویند که گوشی موبایل تا 80 درصد کافی است شارژ شود و بیشتر از آن نیازی نیست. همچنین برای سلامت باتری خود نباید بگذارید شارژ گوشیتان زیر 20 درصد برسد.

فست شارژ چگونه کار می کند؟

به طور کلی باتری ها به وسیله منبع قدرتی که با یک جریان به آن ها انتقال می یابد، شارژ می شوند. زمانی که جریان ولتاژ به باتری می رسد، گوشی افرایش یابد، در نتیجه روند شارژ شدن افزایش می یابد و سریعتر شارژ می شود. در نظر داشته باشید که برای اینکار باید از شارژرهای دیواری گوشی موبایل با همین جریان آمپر استفاده نمایید تا این روند روی باتری گوشی شما پیاده سازی شود. گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها یک مدار تنظیم کننده دارند که که جریان شارژ را برای جلوگیری از اتلاف انرژی و آسیب زدن به دستگاه محدود می نمایند. آداپتورهای شارژ یا همان کلگی های شارژ هوشمند هستند. نیروی برق را دریافت می کنند و شکلی تبدیل می کنند تا از حد مجاز خود تجاوز نکند.

فست شارژ چگونه کار می کند و راه های محدود کردن آن

شارژ کردن 60 درصد از گوشی موبایل در 30 دقیقه

فست شارژ کوالکام QC 2.0

نسخه شارژ سریع Quick Charge 0.02 یا همان QC 2.0 امکان سطح بالاتری از انرژی را، تا حداکثر میزان 36 وات در شرایطی منحصر به فرد برای منتقل کردن بین منبع شارژ و گوشی موبایل می دهد. تکنولوژی QC 2.0 در دو دسته بندی طبقه بندی می شود. این گروه A و B هستند که ما طرفدار دسته A هستیم. این دسته شامل گوشی های هوشمند، تبلت ها و دیگر دستگاه های الکترونیک پرتابل می باشند.

این دسته از شارژ سریع کوالکام QC 2.0 حداکثر شدت جریان 3 آمپر را بسته به نوع دستگاه منبع می دهد. در این حالت شارژ سریع جریان آمپر گوشی شما تا 15 وات افزایش می یابد. این به معنا است که شما توانایی کشیدن شدت جریان بیشتری را از یک منبع 5 ولتی USB دارید. در نتیجه گوشی شما در مدت زمان سریعتری شارژ خواهد شد.

همچنین شایان ذکراست بدانید که تکنولوژی های شارژ سریع کوالکام QC 2.0 و QC 1.0 با یکدیگر سازگاری دارند و شما می توانید دستگاه های خود را که از این دو تکنولوژی فست شارژ بهره می برند، به طور یکسان شارژ کنید. هر دو این دستگاه های QC 2.0 و QC 1.0 ولتاژ 2 آمپر را دریافت خواهند کرد. همچنین جالب است بدانید که دستگاه های QC 2.0 امکان دریافت جریان 3 آمپر را نیز دارا می باشند.

خرید انواع کلگی فست شارژ

خرید انواع شارژرهای موبایل دیواری عمده

برای خرید شارژرهای مناسب و سازگار با هر دستگاهی باید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده انواع لوازم جانبی موبایل عمده و همچنین اکسسوری گوشی عمده به صورت مستقیم از چین و دبی است. مرکز پخش دیجی پخش در تهران واقع است و انواع شارژرهای دیواری عمده را به صورت معمولی و شارژ سریع و همچنین شارژرهای عمده QC 2.0 دارا می باشد. فروش عمده انواع شارژر موبایل عمده با قیمت مناسب و همراه با گارانتی و مهلت تست همکار در دیجی پخش است.

برای خرید می توانید سایت و نرم افزار دیجی پخش را دانلود نمایید و خرید عمده لوازم جانبی موبایل خود را انجام دهید. همچنین علاقمندان می توانید به صورت حضوری نیز به فروشگاه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *