اندروید 12 برای A11 منتشر شد آپدیت اندروید 12 برای گوشی موبایل a11

سامسونگ اندروید 12 را برای گوشی A11 منتشر کرد!

تقریبا همه ما گوشی موبایل گلکسی A11 را می شناسیم و تقریبا زمان عرضه به گوشی محبوبی تبدیل شد. این گوشی در بهار سال 2020 رونمایی و وارد بازار شد. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A11 یکی از پر فروش ترین گوشی ها است. با اینکه تقریبا 2 سال و چند ماه از ساخت آن گذشته است و تقریبا قدیمی محسوب می شود. اندروید 12 برای آن منتشر شد! اندروید 12 یک آپدیت جدید برای این گوشی موبایل محسوب می شود و یک نقطه عطف است. در ادامه نگاهی کوتاه به این مطلب در دیجی پخش می اندازیم.

نسخه جدید آپدیت اندروید برای گوشی a11

اندروید 12 برای گوشی گلکسی A11

جالب است بدانید سال گذشته سامسونگ برای گوشی موبایل A11 اندروید 11 را منتشر کرد و به دارندگان این گوشی امکان آپدیت داد. این در حالی است که امسال سامسونگ Android 12 را شامل حال گوشی موبایل A11 کرده است. اندروید سامسونگ 12 برای گوشی موبایل A11 به همره شماره فیرم‌ور A115FXXU3CVI3 منتشر شد. همچنین این اندروید شامل آپدیت امنیتی ماه آگوست 2022 هم خواهد شد. شایان ذکر است بدانید این اندروید شامل بسیاری آپدیت های امنیتی و حریم شخصی Privacy می باشد.

اندروید 12 برای گوشی موبایل گلکسی A11 شامل رابط کاربری One UI Core 4.1 می باشد. این رابط کاربری شامل Color Palette، بهبود در ویجت‌ها و انتخاب آن ها نیز است. حالت Dark Mode هم کمی بهبود یافته است و در این نسخه موجود می باشد.

همانطور که می دانید به طور پیشفرض نرم افزارهایی بر روی گوشی موبایل هستند. در این نسخه از آپدیت اندروید، اپلیکیشن های A11 نیز بهبود یافته اند. گالری در این نسخه عکس ها را با حالت بهتری دسته بندی می نماید و دوربین طراحی ساده تری پیدا کرده است. همچنین جالب است بدانید صفحه کلید سامسونگ از Grammarly نیز پشتیبانی می نماید. در حال حاضر کاربران در جنوب آسیا این آپدیت را برای گوشی های موبایل A11 خود درسافت کرده اند و به زود سراسر جهان به اندروید 12 دسترسی پیدا می نمایند.

android 12 برای گوشی A11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *