پخش عمده لوازم جانبی موبایل گوشی موبایل سامسونگ F14 معرفی شد

گوشی موبایل سامسونگ F14 به طور رسمی معرفی شد

کمپانی سامسونگ در رویداد جدید خود گوشی موبایل سامسونگ F14 را به طور رسمی معرفی کرد. این گوشی موبایل گلکسی در کنار سامسونگ M14 و A14 5G قرار می گیرد. این گوشی موبایل سامسونگ دارای مشخصات و قابلیت های قابل توجهی می باشد. از جمله این مشخصات می توان به صفحه نمایشی 6.6 اینچی با وضوح تصویر +Full HD اشاره نمود. البته نرخ نوسازی این تلفن همراه 90 هرتز می باشد.

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ F14

تراشه این گوشی موبایل سامسونگ اگزینوس 1330 می باشد که همراه با نانومتری 5 متری توسعه پیدا می نماید. این گوشی از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می نماید. روی صحفه نمایشگر این گوشی می توان یک لایه گوریلا گلس 5 مشاهده نمود.

معرفی مشخصات گوشی موبایل سامسونگ گلکسی F14 خرید عمده لوازم جانبی موبایل

گوشی موبایل سامسونگ F14 دارای باتری 6000 میلی آمپر بر ساعت می باشد. این گوشی از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می نماید. البته شایان ذکر است بدانید در کنار این گوشی کهکشانی، اسمارت فون M14 5G دارای باتری 6000 میلی آمپر بر ساعت می باشد. گوشی موبایل A14 نیز 5000 میلی آمپر است.

دوربین اصلی این گوشی موبایل گلکسی F14 دارای حسگر 50 مگاپیکسلی می باشد. در کنار دوربین اصلی می توانید یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی مشاهده نمایید. دوربین سلفی این گوشی سامسونگ گلکسی F14 نیز 13 مگاپیکسل می باشد. خوب است بدانید که این دوربین ها به صورت عمودی در کنار هم چیده شده اند.

سامسونگ گلکسی F14 به اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 مجهز شده است. همچنین سامسونگ اعلام کرد که این گوشی تا 2 سال به روز رسانی اندروید و 4 سال آپدیت امنیتی را می تواند دریافت کند.

سامسونگ گلکسی F14 رونمایی شد

این گوشی سامسونگ را می توانید در رنگ های مشکی، سبز و بنفش خریداری نمایید. همچنین گوشی موبایل سامسونگ F14 در نسخه های 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار موبایل می شود.

همکاران عزیز می توانید انواع اخبار عمده لوازم جانبی موبایل و اخبار دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *