رونمایی از هندزفری بلوتوثی شیائومی عمده

معرفی هندزفری شیائومی بادز 4

هندزفری بلوتوثی ای که شیائومی تولید کرده بود و در حال حاضر در خدمت کاربران می باشد، شیائومی بادز 3 بود. حالا کمپانی شیائومی با معرفی هندزفری شیائومی بادز 4 همزمان با گوشی های شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو، رابط کاربری MIUI 14 و ساعت هوشمند شیائومی S2، این محصول را جایگزین شیائومی بادز 3 نمود. به طور کلی اطلاعاتی در رابطه با مشخصات و ویژگی های این هندزفری بلوتوثی ب بیرون درز شده است. با دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل همراه باشید تا شما را با ویژگی های شیائومی بادز 4 آشنا کند.

ویژگی های هندزفری شیائومی بادز 4

در وهله اول باید بدانید که تغییراتی در ظاهر و طراحی این هندزفری بلوتوثی ایجاده شده است. هندزفری شیائومی بادز 4 سری های سیلیکونی خود را حذف کرده و شباهتی به ایرپادهای اپل دارد. یکی از قابلیت های این شیائومی بادز وجود گواهی IPX54 می باشد که آن را در برابر نفوذ آب مقاوم می نماید. بدنه این هندزفری بلوتوثی لمسی می باشد و با تاچ کردن آن می توانید کنترلی بر تنظیمات آن داشته باشید. همچنین بر روی هر کدام از بادزها یک میکروفون وجود دارد. این هندزفری های بلوتوثی شیائومی کاملا صداهای مزاحم را از بین می برند و به اصطلاح نویز کنسلیگ دارند. همچنین خوب است بدانید هندزفری شیائومی بادز 4 دارای حالت Transparency است و از صدای 360 درجه فضایی نیز پشتیبانی می نماید.

معرفی مشخصات و ویژگی های هندزفری بلوتوثی شیائومی بادز 4

امکانات و مشخصات هندزفری شیائومی بلوتوثی

همچنین شایان ذکر است بدانید این محصول دارای قابلیت حذف صدای باد می باشد. همچنین شیائومی بادز 4 از کدک های Hi-Res پشتیبانی می نماید تا پخش صدای این هندزفری را شبیه به کیفیت پخش CD نماید. در نهایت باید بدانید که هر بادز این هندزفری شیائومی بلوتوثی دارای ظرفیت باتری 30 میلی آمپری می باشد و با شارژ کامل می توانید تا 6 ساعت به موسیقی گوش دهید. البته کیس این محصول نیز دارای ظرفیت باتری 480 میلی آمپری می باشد و شما را تا 30 ساعت برای موسیقی پشتیبانی می نماید. رنگبندی این محصول خاکستری، سفید و سبز می باشد و قیمتی 100 دلاری دارد.

هندزفری شیائومی بادز 4 معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *