گوشی موبایل Poco F5 معرفی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل

گوشی های موبایل پوکو F5 و پوکو F5 Pro در 19 اردیبهشت رونمایی خواهند شد

همانطور که می دانید در روزهای قبل کمی از مشخصات گوشی موبایل پوکو F5 مشخص شد. حالا این کمپانی شخصا اعلام کرد که گوشی موبایل Poco F5 در تاریخ 9 می که می شود 19 اردیبهشت، رونمایی خواهد شد. گفتنی است بدانید در کنار این مدل، گوشی موبایل پوکو F5 پرو نیز معرفی خواهد شد.

همانطور که قبلا گفتیم؛ این گوشی موبایل پوکو مشخصاتی همچون تراشه اسنپ دراگون 7 نسل 2 را دارا می باشد. با این حال مشخصات کاملی از گوشی موبایل Poco F5 به بیرون درز نکرده است. البته کشور هند این را خاطر نشان کرد که این گوشی اولین گوشی هوشمند با این تراشه در هند می باشد.

گوشی موبایل Poco F5 و Poco F5 Pro معرفی شد پخش عمده لوازم جانبی موبایل لوازم جانبی موبایل عمده علاالدین

شایان ذکر است بدانید چیزی که این کمپانی در رابطه با این گوشی هوشمند تایید کرد، استفاده از دوربین های سه گانه در پشت قاب گوشی می باشد. همچنین گوشی موبایل Poco F5 مدل به روز شده گوشی Redmi Note 12 Turbo می باشد. همچنین پوکو F5 pro نیز نسخه جدید Redmi K60 می باشد.

طرفداران این گوشی باید تا 19 اردیبهشت ماه منتظر معرفی این گوشی موبایل و مشخصات آن نیز باشند.

گوشی موبایل پوکو F5 رونمایی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل خرید عمده لوازم جانبی موبایل از علالدین

همکاران عزیز می توانید اخبار عمده لوازم جانبی موبایل و دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش دنبال نمایید. مجموعه دیجی پخش واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل با گارانتی و زیر قیمت بازار می باشند. انواع لوازم جانبی موبایل با تعداد بالا در دیجی پخش موجود می باشدو برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *