معرفی تکنولوژی شارژ 300 واتی گوشی خود را در 5 دقیقه شارژ کنید خرید عمده لوازم جانبی موبایل

ردمی، زیرمجموعه کمپانی شیائومی از تکنولوژی شارژ 300 واتی رونمایی کرد

امروزه کمپانی هایی که در زمینه تکنولوژی فعالیت می کنند در تلاش هستند تا زمان شارژ شدن گوشی ها را به حداقل برسانند. امروز شرکت ردمی، زیرمجموعه کمپانی شیائومی برای اولین بار از تکنولوژی شارژ 300 واتی رونمایی کرد. این کمپانی با معرفی این فناوری این امکان را به شما می دهد تا گوشی موبایل هوشمند خود را تنها در 5 دقیقه شارژ کنید.

برای تماشای ویدیوی تکنولوژی شارژ 300 واتی روی لینک کلیک کنید.

گوشی خود را در 5 دقیقه شارژ کنید؛ تکنولوژی شارژ 300 واتی

کمپای ردمی برای تست کردن این فناوری 300 واتی از نمونه گوشی ردمی نوت 12 استفاده کرده است. این گوشی موبایل هوشمند 4100 میلی آمپر طرفیت باتری دارد. در واقع طرفیت این مدل 200 میلی آمپر کمتر از نمونه استاندارد آن نیز می باشد. در ویدیوهایی که توسط کمپانی زیر مجموعه گوشی های شیائومی عرضه شد، نشان می دهد که 50 درصد از ظرفیت این گوشی تنها در 2 دقیقه و 10 ثانیه شارژ می شود. همچنین شایان ذکر است بدانید برای شارژ کردن کامل نیز به 5 دقیقه زمان نیاز دارد. این چیزی است که فقط با تکنولوژی شارژ 300 واتی به حقیقت می پیودد.

شیائومی از تکنولوژی شارژ 300 واتی رونمایی کرد ردمی نوت 12

آداپتور و کلگی ای که برای شارژ کردن این گوشی ها استفاده می شود، از فناوری GaN دوگانه استفاده می نماید. این آداپتورها دارای 50 نوع محافظ امنیتی می باشند. با وجود اینکه این فناوری 300 واتی بر روی این آداپتورها می باشد؛ اما اندازه آن ها همچنان کوچک می باشد.

البته کمپانی چینی ردمی هنوز خبری از زمان دقیق عرضه این فناوری بر روی محصولات خود نگفته است. در واقع مشخص نیست این تکنولوژی شارژ 300 واتی بر روی کدام گوشی های این کمپانی تعبیه خواهند شد. البته شیائومی و ردمی دارای گوشی های پرچمدار با سرعت شارژ 150 وات و 120 وات می باشند. این فناوری نیز می تواند یک گوشی با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر را در کمتر از 30 دقیقه شارژ نماید.

کمپانی ردمی برای اولین بار از شارژ سریع 300 واتی رونمایی کرد

گوشی هوشمند خود را تنها در 5 دقیقه شارژ کنید.

در نهایت قابل ذکر است بدانید قبل از ردمی، کمپانی ریلمی با تکنولوژی شارژ 240 واتی دارای رکورد اولین و سریع ترین شارژ بود.

همکاران عزیز می توانید برای دنبال کردن اخبار دنیای تکنولوژی و آخرین اخبار عمده لوازم جانبی موبایل به دیجی پخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *