سامسونگ گلکسی s23 به گوریلا گلس ویکتوس 2 مجهز خواهند شد

سری سامسونگ گلکسی S23 با محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 تولید می شوند

خبرها حاکی از آن است که کمپانی سامسونگ خبر تایید تولید سری سامسونگ گلکسی S23 با شیشه محافظ گوریلا  گلس ویکتوس 2 را داده است. این محافظ در برابر سقوط بر روی اجسام سنگین بسیار مقاوم می باشد. کمپانی کورنینگ تولیدکننده انواع گوریلا گلس می باشد که سامسونگ از اولین خریداران این کمپاین است. آنطور که پیداست، سری سامسونگ گلکسی S23 اولین گوشی با محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 می باشد. همانطور که می دانید این نمونه از گلس ها بر روی پرتاب شدن از ارتفاع تمرکز بسیاری کرده است. همچنین باید بدانید که گوریلا گلس ویکتوس 2 از سقوط یک متری روی بتن و سقوط 2 متری روی آسفالت سالم خواهد ماند.

سری گلکسی s23 با گوریلا گلس خرید عمده لوازم جابی موبایل

البته شایان ذکر است بدانید سقوط ار ارتفاع تاثیری در ایجاد خط و خش نداشته است. با توجه به تایید سامسونگ و کورنینگ، پرچمداران گوشی های سامسونگ اولین گوشی هایی با قابلیت گلس ویکتوس 2 می باشند. همچنین خالی از لطف نیست بدانید از این پنل های محافظتی برای پشت گوشی های سامسونگ نیز استفاده می شود. سامسونگ برای گوشی گلکسی S22 از شیشه های ویکتوس پلاس برای محافظت در برابر سقط از ارتفاع استفاده کرد.

فروش عمده لوازم جانبی موبایل خرید عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل

همکاران عزیز می توانید انواع اخبار دنیای تکنولوژی را از مجموعه دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل دنبال نمایید. همچنین برای خرید عمده انواع لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار و با مهلت تست همکار می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. انواع پخش لوازم جانبی موبایل عمده زیر قیمت بازار در دیجی پخش انجام می شود.

سری سامسونگ گلکسی s23 با گوریلا گلس ویکتوس 2 تولید می شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *