نگهدارنده دوربین و سه پایه دوربین سامسونگ S23

نگهدارنده دوربین و سه پایه دوربین برای سری S23 رونمایی شد

همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ گوشی موبایل هوشمند سری S23 را معرفی کرد. از آنجایی که این گوشی های هوشمند سری S23 دارای قابلیت های به ویژه ای مخصوصا در دوربین هستند، باید از لوازم جانبی مرغوب برای آن استفاده نمایید. از آنجایی که این گوشی هوشمند دارای دوربینی با کیفیت بالا در عکاسی و فیلمبرداری می باشد، سامسونگ تصمیم به تولید نگهدارنده دوربین و سه پایه دوربین برای سری S23 نمود. تولید این محصولات در کنار رونمایی از سامسونگ S23 مخصوص کسب و کارها اتفاق افتاد. بدون شک استفاده از این لوازم جانبی موبایل سامسونگ سری S23 تجربه بهتری را برای شما در کار کردن با دوربین به ارمغان می آورد.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل

نگهدارنده دوربین و سه پایه دوربین سامسونگ سری S23

این لوازم جانبی موبایل سامسونگ دارای طراحی های خاص و منحصر به فرد خود می باشند. در واقع سامسونگ این نگهدارنده دوربین و سه پایه دوربین سری S23 را به گونه ای طراحی کرده است که بتوانید آن را با هر نوع قاب و گاردی استفاده نمایید.

این نگه دارنده دوربین سامسونگ دارای یک شاتر بلوتوثی برای ثبت عکس می باشد. همچنین می توانید یک سه پایه دوربین نیز در کنار آن مشاهده نمایید. این محصولات انحصاری سامسونگ را می توانید به رنگ سفید خریداری نمایید. شایان ذکر است بدانید قیمت این محصولات هنوز مشخص نشده است.

همانطور که گفتیم یک سه پایه دوربین نیز موجود است. این سه پایه دوربین سری S23 سامسونگ با پایه های فلزی است. همچنین در رنگ نقره ای وارد بازار موبایل می شود. خوب است بدانید قیمت این محصول سامسونگ 34 پوند اعلام شد.

نگهدارنده دوربین و سه پایه دوربین سامسونگ S23

همکاران عزیز می توانید انواع لوازم جانبی موبایل عمده سامسونگ را از دیجی پخش خریداری نمایید. همچنین می توانید انواع اخبار دنیای تکنولوژی و اخبار عمده لوازم جانبی موبایل عمده را از دیجی پخش دنبال نمایید. همچنین همکاران عزیز می توانید خریدهای خود را در ایام عید از طریق سایت و نرم افزار ثبت نمایید.

تراشه اسنپ دراگون +7 نسل 2 معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *