iOS 17 برای گوشی های جدید آپدیت شد

انتظارات کاربران از iOS 17 چیست؟

همانطور که می دانید کمپانی اپل در رویدادی قرار است تا iOS 17 را معرفی نماید. این معرفی در ماه خرداد برگزار خواهد شد که شاهد تغییرات بزرگی در آن خواهیم بود. آی او اس 17 قرار است انتظارات زیادی از کاربران را برآورد سازد. از مهم ترین تغییرات iOS 17 می توان به آپدیت هایی که در iMessage اتفاق می افتد، اشاره نماییم.

شایان ذکر است بدانید کاربران نباید انتظار اینکه این رابط کاربری به کل تغییر کند را داشته باشید. این اتفاق در iOS 7 افتاده بود. اپل تمرکز خود در این نسخه را بر روی واقعیت مجازی گذاشته است.

iOS 17 رونمایی می شود

از انتظاراتی که کاربران از iOS 17 دارند به شرح زیر است:

  • لاک کردن اپلیکیشن ها
  • شخصی سازی شورت کات های لاک اسکرین
  • طراحی دوباره تنظیمات
  • تغییرات چشمگیر iMessage
  • کنترل صدای مدیا و آلارم
  • مدیریت بهتر مخاطبین

به روز رسانی نسخه iOS 17 برای گوشی های آیفون

همانطور که در بالا اشاره کردیم، کمپانی اپل قرار است تا تغییرات بسیاری را در iMessage داشته باشیم. در روزهای آتی به گوشی های موبایلی که آپدیت iOS 17 را دریافت می کنند، اشاره می کنیم.

همکاران عزیز می توانید انواع اخبار عمده لوازم جانبی موبایل و دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش دنبال نمایید. همچنین می توانید خرید عمده لوازم جانبی موبایل را از سایت و نرم افزار دیجی پخش انجام دهید. انواع عمده لوازم جانبی موبایل را می توانید با گارانتی و مهلت تست همکار و تعداد بالا زیر قیمت بازار از دیجی پخش خریداری نمایید. پخش عمده لوازم جانبی موبایل را می توانید از دیجی پخش دنبال نمایید.

نگهدارنده دوربین و سه پایه دوربین برای سامسونگ S23 رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *