نحوه اتصال گوشی موبایل آیفون به تلوزیون

چگونه گوشی آیفون را به تلوزیون وصل کنیم؟

تماشای فیلم و سریال در صفحه کوچک گوشی موبایل برای کاربران بسیار سخت است و ممکن است به چشم های شما در طولانی مدت آسیب بزند. انتخاب بسیاری از مردم برای تماشای فیلم تلوزیون است. صفحه نمایشی بزرگ که لذت فیلم دیدن را چند برابر می کند. برای اینکه بتوانید صفحه گوشی خود را بر روی تلوزیون به نمایش بگذارید روش هایی موجود است.در دست هر فردی یک گوشی با برند متفاوت است. شرکت سامسونگ کار را برای کاربرانش با گزینه Smart View در گوشی موبایل راحت کرده است. گوشی آیفون امروزه در دست افراد زیادی دیده می شود. برای وصل شدن گوشی آیفون به تلوزیون روش هایی وجود دارد که با هم آن ها را مرور می کنیم.

 

چگونه گوشی آیفون را به تلوزیون وصل کنیم؟

چندین راه برای اتصال گوشی آیفون به تلوزیون وجود دارد. از ساده ترین آن شروع می کنیم و تمام راه ها را برای شما بازگو می کنیم.

  • اتصال گوشی Iphone توسط کابل HDMI

ساده ترین راه برای اتصال گوشی آیفون به تلوزیون استفاده از کابل HDMI است. شما نه تنها گوشی موبایل آیفون بلکه آیپد را نیز می توانید با این روش به تلوزین متصل کنید. زمانی که کابل HDMI را وصل کردید، تلوزیون وضوح آیفون را کپی می کند بنابراین وضوح و شفافیت در نمایشگر های بزرگ پایین تر می آید. حداکثر وضوحی که به تلوزیون ارسال می کند 1080 پیکسل است که وضوح را برای عکس و فیلم بسیار بالا می برد. این روش کمی تاخیر دارد برای همین مناسب برای بازی کردن نیست. همچنین بسیاری از بازی های از این کابل پشتیبانی نمی کنند.

چگونه گوشی آیفون را به تلوزیون وصل کنیم ؟

نحوه اتصال کابل HDMI به آیفون

1- یک طرف کابل HDMI را به تلوزیون وصل کنید.

2- سمت دیگر کابل را به آداپتور Lightning Digital AV وصل کنید.

3- کانکتور لایتینگ Lightning را به گوشی موبایل Iphone وصل کنید.

4- در این مرحله تلوزیون را روشن کنید و به قسمت کابل HDMI بروید.

5- در نهایت تصویر انتخاب شده در تلوزیون از گوشی آیفون پخش می شود.

کابل HDMI برای گوشی آیفون

  • متصل کردن گوشی آیفون به تلوزیون با کابل Plug and Play

کابل Plug and Play یک کابل دارای 3 سوکت است. یک سوکت USB، HDMI و لایتینگ دارد. این کابل به راحتی برای تلوزیون هایی که پورت USB دارد، فیلم و سریال را از طریق گوشی Iphone به نمایش می گذارد. روش استفاده از این کابل در زیر آمده است.

1- یک سر کابل HDMI را به درگاه HDMI متصل کنید و قسمت USB را به تلوزیون وصل کنید.

2- در مرحله دوم، سوکت لایتینک Lightning را به گوشی موبایل آیفون وصل کنید.

3- تلوزیون را روشن کنید و به قسمت HDMI بروید.

4- در نهایت فیلم و سریال خود را پخش کنید.

خرید گوشی آیفون و نحوه اتصال آن به تلوزیون

  • نحوه اتصال گوشی آیفون با استفاده از Apple Tv

Apple Tv برنامه ای است که بر روی گوشی های آیفون و آیپد موجود است تا شما به راحتی گوش موبایل خود را به تلوزیون های هوشمند کانکت کنید. هیچ فرقی نمی کند، برند و مارک تلوزیون شما چیست. سامسونگ دارید یا الجی و یا سونی. اگر گوشی Iphone آیفون شما از این قابلیت پشتیبانی کندد به راحتی می توانید تمام برنامه و گوشی خود را بر روی تلوزیون پیاده سازی کنید.

1- در مرحله اول پس از اتصال Apple Tv به HDMI، قابلیت Airplay را روشن کنید و سپس گوشی آیفون را به وای فای Wi-Fi متصل کنید.

2- سپس در گوشی موبایل خود به قسمت کنترل سنتر Control Center بروید.

3- بر روی Screen mirroring کلیک کنید و Apple Tv سازگار با گوشی موبایل خود را انتخاب کنید. نام دستگاه خود را در تلوزیون انتخاب کنید. آیفون برای امنیت بیشتر کدی برای شما ارسال می کند.

4- حالا دستگاه شما برای ارائه و نمایش کاملا آماده است.

اسکرین میررینگ آیفون

  • اتصال گوشی موبایل آیفون توسط دانگل کروم کست Chrome Cast

یکی از بهترین دانگل های موجود که اتصال بین گوشی آیفون و تلوزیون هوشمند را برقرار می کند، دانگل کروم کست Chrome Cast است. این دانگل در سال 2013 توسط شرکت گوگل رونمایی شد. برای استفاده از این دانگل کافی است از برنامه Screen Mirror For Chrome Cast بر روی گوشی موبایل Iphone استفاده کنید. هر دو دستگاه خود را به شبکه وای فای Wi-Fi وصل کنید و سپس برنامه های خود را بر روی تلوزیون نمایش دهید.

سخن آخر

برنامه و روش های مختلفی برای اتصال گوشی آیفون به تلوزیون هوشمند وجود دارد. اگر گوشی موبایل Iphone دارید و تا الان این مشکل را داشتید، پس آماده شوید. این مطلب را بخوانید و با خرید دانگل یا دانلود برنامه گوشی موبایل آیفون خود را به راحتی به تلوزیون وصل کنید و از تماشای یک فیلم خوب جا نمانید. همکاران محترم می توانید انواع کابل HDMI و دانگل کروم کست Chrome Cast را از سایت دیجی پخش، پخش عمده لوازم جانبی موبایل تهیه کنید و بسته خود را درب فروشگاه تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *