مشخصات گوشی هواوی نوا y61

گوشی موبایل هواوی نوا Y61 رسما معرفی شد!

کمپانی هواوی Huawei از جدیدترین گوشی موبایل خود از سری نوا Nova رونمایی کرد. هواوی یک شرکت چینی می باشد که در مرحله اول محصولا خود را در کشور خودش برای فروش عرضه می نماید. از جمله گوشی های موبایل باکیفیت و معروف این کشور شیائومی، هواوی و وان پلاس می باشد. همانطور که می دانید اسمارت فون های بسیاری را در سری نوا می توانید خریداری نمایید. این مدل از سری نوا گوشی هواوی نوا Y61 می باشد که از یک سخت افزار بسیار باکیفیت و مناسبی نیز برخوردار است. در ادامه با دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل عمده همراه باشید تا اطلاعات و مشخصات این گوشی موبایل هواوی را بررسی نمایید.

بررسی و معرفی مشخصات گوشی هواوی نوا Y61

معرفی مشخصات گوشی هواوی نوا Y61

صفحه نمایش این گوشی موبایل هواوی IPS LCD می باشد که دارای اندازه 6.52 اینچی است. همچنین وضوح +HD را برای کاربران به نمایش می گذارد. نرخ نوسازی 60 هرتزی در این گوشی هواوی نوا Y61 استفاده شده است. شایان ذکر است بدانید دوربین سلفی این گوشی موبایل هواوی بر روی ناچ حفره ای قرار دارد و دارای حسگر 5 مگاپیکسلی می باشد.

خرید گوشی موبایل هواوی Nova Y61

رنگ بندی این گوشی موبایل هواوی در رنگ های مشکی، سبز و آبی می باشد و اطلاعاتی در رابطه با قیمت این گوشی در  دسترس نیست. گوشی موبایل Nova Y61 دارای باتری 5000 میلی آمپری می باشد و دارای رابط کاربری EMUI 12 است. این گوشی سری نوا تنها مدل LTE دارد و از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می نماید.

همچنین دوربین اصلی گوشی هواوی نوا Y61 یک 50 مگاپیکسلی واقعی می باشد که دیافراگم F/1.8 دارد. شایان ذکر است بدانید در کنار دوربین اصلی ما شاهد یک دوربین ماکرو و همچنین یک دوربین تشخیص عمق هستیم. هر دوی آن ها 2 مگاپیکسلی می باشند. این گوشی موبایل هواوی Huawei به رم های 4 و 6 گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی 64 گیگابایت مجهز شد. در نهایت این گوشی با یک تراشه هشت هسته ای وارد بازار می شود.

رنگبندی گوشی موبایل هواوی نوا Y61 رنگ مشکی سبز و آبی گوشی موبایل هواوی

یک دیدگاه برای “گوشی موبایل هواوی نوا Y61 رسما معرفی شد!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *