مشخصات گوشی موبایل تاشو هواوی Pocket S

معرفی گوشی موبایل هواوی Pocket S

همانطور که می دانی هواوی یک کمپانی چینی می باشد که انواع گوشی های موبایل را با مدل های مختلف در بازار تکنولوژی ارائه می نماید. این کمپانی در مراسمی جدید به معرفی گوشی جدید خود به نام گوشی هواوی Pocket S پرداخت. این اسمارت فون را می توان به عنوان ارزان ترین گوشی موبایل تاشو هواوی Huawei دانست. همچنین Pocket S از روی گوشی موبایل Pocket P50 ساخته شده است. در ادامه به معرفی و بررسی مشخصات این گوشی موبایل جدید هواوی Huawei می پردازیم.

معرفی مشخصات گوشی هواوی Pocket S

در ابتدا در رابطه با صفحه نمایشگر این گوشی موبایل هواوی Huawei صحبت خواهیم کرد. این گوشی دارای یک صفحه نمایشگر 6.9 اینچی OLED می باشد که از وضوح تصویری 2790 در 1188 پیکسل تشکیل شده است. همچنین نرخ نوسازی گوشی هواوی Pocket S 120 هرتزی می باشد که بسیار در این زمینه خوب عمل کرده است. صفحه نمایشی که بر روی قسمت بیرونی این گوشی موبایل می باشد، 1.04 اینچی است و OLED نیز می باشد. همچنین از پیکسل 340 در 340 بهره می برد.

این گوشی موبایل هواوی دارای نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتزی می باشد. اسمارت فون هواوی Huawei Pocket S با یک تراشه قوی وارد بازار گوشی های تاشدنی شد. یک تراشه اسنپدراگون 778G در این گوشی موبایل Huawei موجود است و فقط به یک مدل LTE بسنده خواهد کرد. دوربین سلفی داخل ناچ حفره ای در این گوشی موبایل Pocket S مورد استفاده واقع شده است. همچنین دوربین سلفی از حسگر 10.7 مگاپیکسلی استفاده می نماید. دوربین اصلی گوشی هواوی Pocket S که بر روی قسمت پشتی قرار دارد، دارای حسگر 40 مگاپیکسلی می باشد و نمونه RYYB است. همچنین قسمت قرارگیری دوربین پشت لنزی با دیافراگم f/1.8 می باشد. همچنین در کنار دوربین اصلی دوربین اولتراید به همراه حسگر 13 مگاپیکسلی را می توانید مشاهده نمایید.

گوشی هواوی Pocket S معرفی گوشی موبایل هواوی Pocket S

شایان ذکر است بدانید گوشی هواوی Pocket S فعلا در کشور چین خرید و فروش می شود و سرویس دهی های گوگل را پشتیبانی نمی نماید. سیستم عامل این گوشی موبایل هواوی Harmony OS 3 می باشد.

اسمارت فون هواوی Pocket S دارای باتری 4000 میلی آمپری می باشد و از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می نماید. یک لایه گرافیت خنک کننده در این گوشی هواوی تاشو استفاده کرده اند که باعث می شود، اسمارت فون سریع تر کارهای پردازش خنک شدن را انجام دهد.

بررسی دیگر مشخصات گوشی موبایل هواوی تاشو پاکت اس

کمپانی هواوی در این گوشی موبایل تاشو هواوی، لولاهایی استفاده می نماید که تا 40 هزار باز و بسته می شوند و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین رنگبندی گوشی هواوی Pocket S دارای 6 رنگ می باشد که شامل: مشکی، سبز، صورتی، زرد، سفید و آبی می باشد. حافطه داخلی که برای این گوشی موبایل هواوی در نظر گرفتند، 128 و 256 گیگابایت می باشد. گوشی هواوی Pocket S از تاریخ 19 آبان وارد بازار ایران خواهد شد و شما می توانید برای خرید آن اقدام نمایید. مدل 128 گیگابایت را می توانید با قیمت 890 دلار خریداری نمایید. شایان ذکر است بدانید هواوی نمونه 512 گیگابایت را نیز با قیمت 1028 دلار در آذر ماه وارد بازار می کند.

خبرهای بعدی را می توانید از سایت دیجی پخش، پخش مرکز لوازم جانبی موبایل عمده دنبال نمایید.

اسمارت فون هواوی Pocket S معرفی شد

رنگبندی گوشی موبایل هواوی Pocket Sَ