خرید عمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین پخش عمده لوازم جانبی موبایل

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 FE فاش شد

به تازگی اطلاعاتی در رابطه با گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 FE منتشر شد. در این اطلاعات به این اشاره شد که این گوشی هوشمند از تراشه اسنپ دراگون استفاده نخواهد کرد. بلکه این گوشی موبایل دارای تراشه اگزینوس 2200 خواهد بود.

بر اساس منابع معتبر اعلام شد که امسال کمپانی سامسونگ قرار است تا گوشی موبایل گلکسی S23 FE را راهی بازار کند. تا به الان بیشتریت چیزی که باعث تعجب کاربران شد حذف تراشه اسنپ دراگون از این گوشی موبایل می باشد. البته مشخص است علت استفاده از تراشه اگزینوس 2200 این است که در کنار حفظ سوددهی، هزینه ها کاهش یابد. از همین رو قیمت این محصول نیز با توجه به محصولات دیگر سامسونگ به احتمال قوی کمتر باشد.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 FE معرفی شد پخش عمده لوزام جانبی موبایل خرید عمده لوازم جانبی موبایل

علاقمندان می توانید اخبار مربوط به گوشی موبایل هواوی Y91 را نیز مطالعه نمایید.

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 FE

از دیگر مشخصاتی که فاش شد عنوان شد این گوشی موبایل سامسونگ S23 FE دارای دوربین سلفی با حسگر 12 مگاپیکسلی در پنل جلویی گوشی می باشد. همچنین شایان ذکر است بدانید دوربین اصلی با حسگر 50 مگاپیکسلی است. همچنین در کنار دوربین اصلی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 FE می توانید بک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی مشاهده نمایید. البته مشخص شد که این گوشی هوشمند در نسخه های متفاوت راهی بازار می شود. این گوشی موبایل سامسونگ را می توانید با رم های 6 و 8 گیگابایت مدل LPDDR5 و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت خریداری نمایید.

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 FE فاش شد پخش عمده لوازم جانبی موبایل خرید عمده لوازم جانبی موبایل تهران

همکاران عزیز می توانید انواع اخبار دنیای تکنولوژی و آخرین اخبار عمده لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش دنبال نمایید. فروشگاه دیجی پخش واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی می باشد. این فروشگاه به پخش عمده لوازم جانبی موبایل فعالیت دارد. شما می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *