پیکسل 8 پرو معرفی شد مشخصات پیکسل 8 پرو

مشخصات اولیه پیکسل 8 پرو لو رفت  

امروز اولین مشخصات در رابطه با گوشی موبایل پیکسل 8 پرو مشخص شد. این گوشی شباهت خاصی به پیکسل 7 پرو دارد؛ اما در عین حال دارای قابلیت های جذابی نیز می باشد. همچنین مشخصات اولیه این گوشی نشان از پیروی از زبان خاص گوگل مانند همیشه می دهد.

ایفون 14 زرد و آیفون 14 پلاس زرد معرفی شدند

اول از همه خوب است بدانید پیکسل 8 پرو در طراحی تفاوت های بسیاری در مقایسه با مدل قبلی کرده است. این نمونه دارای لبه های گردتری می باشد و سه دوربین پشت در ماژول دوربین می توانید مشاهده نمایید. البته با دیدن دوربین ها می توانید پی به پیکسل بودن گوشی موبایل هوشمند ببرید.

گوشی موبایل پیکسل 8 پرو رندرهای پیکسل 8 پرو لو رفت

رندهای گوشی موبایل پیکسل 8 پرو

همچنین ماژول دوربین گوشی موبایل پیکسل 8 پرو فلزی می باشد و به صورت افقی طراحی شده است. شایان ذکر است بدانید در تصاویری که منتشر شد، یک حسگر در قسمت زیرین فلش می توان دید که فعلا اطلاعاتی در آن در دسترس نیست.

صفحه نمایشگر پیکسل 8 پرو 6.52 اینچ می باشد و ضخامتی 12 میلی متری دارد. ابعاد این گوشی هوشمند نیز 162.6 در 76.5 در 8.7 می باشد. در تصاویری که از گوشی موبایل پیکسل 8 پرو منتشر شد. دکمه های تنظیم صدا و پاور روی لبه های گوشی قرار دارند و جایگاه سیم کارت، پورت تایپ سی USB-C و اسپیکر را می توانید در زیر کار مشاهده نمایید.

گوشی موبایل پیکسل 8 پرو معرفی شد رندرهای پیکسل 8 پرو

کابران انتظار دارند که تراشه Tensor G3 بر روی این گوشی موبایل تجهیز شود. شایعات می گویند که این تراشه بر پایه تراشه اگزینوس 2300 و معماری 3 نانومتری سامسونگ توسعه پیدا خواهد کرد. شایان ذکر است بدانید این تراشه در Pixel 8 Pro در مقایسه با تراشه Tensor G2 انرژی کمتری مصرف می نماید.

در حال حاضر این مشخصات از رندرهای جدید پیکسل 8  پرو مشخص شد. به محض انتشار اخبار جدید می توانید آن را از دیجی پخش؛ مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *