ایا اپل تولید آیفون 15 پلاس را لغو خواهد کرد

آیا کمپانی اپل تولید آیفون 15 پلاس را کنسل می کند؟

طبق جدیدترین و معتبرترین آمارها، فروش آیفون 14 پلاس همچنان رو به افت می باشد. از همین رو سوال بسیاری از کاربران این شده است که آیا کمپانی اپل تولید آیفون 15 پلاس را لغو می کند؟

همانطور که می دانید فروش گوشی های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس همچنان حالت صعودی دارد و فروش های خوبی دارند. این در حالی است که آمار فروش آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در وضعیت خوبی قرار ندارد. راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر ادعا دارد که کمپانی اپل 75 درصد از پنل های نسل جدید آیفون را روی مدل های پرو به کار می گیرد. همچنین این عدد در ماه های آینده رو به افزایش خواهد بود. در حال حاضر برخی حساب های معتبر از توقف تولید پنل های نمایشگر آیفون 14 پلاس خبر داده اند. از همین رو احتمال لغو تولید آیفون 15 پلاس بالا می رود.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل اپل

شایان ذکر است بدانید با وجود اینکه فروش مدل آیفون 14 پلاس رو به افت است؛ اما اپل همچنان می خواهد ایفون 15 پلاس را تولید نماید. البته برخی رسانه ها نیز می گویند احتمالا اپل قیمت ایفون 15 و ایفون 15پلاس را کاهش دهد. اما همچنان آیفون 15 پرو آیفون 15 پرو مکس قیمت های بالایی خواهند داشت.

همکاران عزیز می توانید انواع اخبار دنیای تکنولوژی را از طریق سایت دیجی پخش دنبال نمایید. همچنین همکاران عزیز می توانید لوازم جانبی موبایل اپل را از سایت و نرم افزار دیجی پخش خریداری نمایید. انواع لوازم جانبی موبایل عمده و اکسسوری گوشی عمده زیر قیمت بازار و با مهلت تست همکار ارائه می شوند. به محض دریافت اطلاعات جدید از اخبار دنیای تکنولوژی و آیفون 15 پلاس تیم دیجی پخش آن را پوشش می دهد. همکاران برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل عمده به سایت و اپلیکیشن دیجی پخش مراجعه نمایید.

افت فروش آیفون 14 پلاس و آیفون 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *