خرید هوم پاد مینی خرید ایرپاد آیفون عمده خرید لوازم جانبی موبایل عمده

احتمال رونمایی ایرپاد مکس 2، هوم پاد مینی 2 و نمونه ارزان تر ایرپاد اپل در سال 2024

همانطور که می دانید کمپانی اپل یکی از شرکت های خوش سابقه و پرطرفدار در تولید محصولات صوتی و تصویری می باشد. حالا با انتشار خبری مبنی بر احتمال عرضه ایرپاد مکس 2، هوم پاد مینی 2 و نمونه ارزان تر ایرپاد اپل در نیمه دوم سال 2024 میلادی، طرفداران آن خوشحال شده اند. یکی از خوش سابقه ترین حساب هایی که در رابطه با محصولا اپل افشاگویی می کند، مینگ چی کو می باشد. حالا ایشان ادعا دارد که اپل در نیمه دوم سال آینده میلادی محصولات صوتی و تصویری جدید را ارائه می نماید. در واقع کمپانی اپل برای ساخت ایرپاد مکس 2، هوم پاد مینی 2، نمونه ارزان تر ایرپاد و هدفون های تو گوشی برای نیمه دوم سال آینده و اوایل سال 2025 آماده می شود.

ایرپاد مکس 2 در سال 2024

همانطور که می دانید کمپانی اپل ایرپاد مکس را در سال 2020 معرفی کرد. بر اساس افشاگویی های مینگ چی نمونه بعدی حداقل 4 سال بعد تولید خواهد شد. همچنین یک سری شایعات می گویند رنگ های مختلفی از ایرپاد اول در سال های آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است بدانید اسپیکر بلوتوث هوشمند هوم پاد مینی نیز با رنگ های جدیدتر از سال 2020 به روز رسانی شد. همچنین قابلیت های جدیدی همچون حسگر دما و رطوبت به این اسپیکرهای اپل اضافه شد. در نهایت مدل های جدیدی از ایرپاد مکس 2 را می توانید مشاهده نمایید.

احتمال عرضه ایرپاد مکس 2 هوم پاد مینی 2 و مدل ارزان تر ایرپاد آیفون در سال 2024

همکاران عزیز برای خرید محصولات و لوازم جانبی موبایل عمده اپل می توانید به مجموعه دیجی پخش مراجعه نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی می باشد. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. تمامی محصولات دیجی پخش زیر قیمت بازار، تعداد بالا و همراه با مهلت تست همکار به فروش می رسند. همچنین می توانید لوازم جانبی موبایل عمده اپل را نیز خریداری نمایید.

عرضه هوم پاد مینی 2 ایرپاد مکس 2 آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *