گوشی موبایل نوکیا C12 Plus معرفی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل چخش عمده لوازم جانبی موبایل

گوشی موبایل نوکیا C12 Plus معرفی شد

به تازگی کمپانی HMD Global از گوشی موبایل اقتصادی و ارزان قیمت خود رونمایی کرد. گوشی نوکیا C12 Plus رونمایی شد. از این سری از گوشی های نوکیا، این کمپانی از گوشی های موبایل نوکیا C12 و C12 Pro نیز رونمایی کرده بود.

مشخصات گوشی نوکیا C12 Plus

در ابتدا باید بدانید که این گوشی اقتصادی را می توانید در مدل 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خریداری نمایید. البته شایان ذکر است بدانید گوشی نوکیا C12 Plus دارای درگاه کارت حافظه می باشد. شما می توانید تا حداکثر 256 گیگابایت رم روی آن استفاده نمایید.

معرفی مشخصات گوشی نوکیا C12 Plus

این گوشی موبایل نوکیا ارزان قیمت دارای هشت هسته می باشد که هر هسته دارای فرکانس 1.6 گیگاهرتزی می باشد. صفحه نمایشگر گوشی موبایل نوکیا C12 پلاس را می توانید در 6.2 اینچی با وضوح تصویر +HD پیدا کنید.

دوربین سلفی این کوشی موبایل نیز دارای حسگر 5 مگاپیکسلی می باشد. البته خوب است بدانید که دوربین اصلی این گوشی نوکیا 8 مگاپیکسلی است.

سیستم عامل اندروید 12 نسخه Go روی این گوشی نوکیا C12 پلاس مجهز شده است. این گوشی اقتصادی را می توانید با پورت mico-USB شارژ کنید. همچنین یک پورت 3.5 میلی متری نیز می توانید در کنار پورت شارژ مشاهده نمایید. این گوشی را می توانید با قیمت 100 دلار خریداری نمایید.

گوشی موبایل نوکیا C12 Plus معرفی شد

همکاران عزیز می توانید آخرین اخبار عمده لوازم جانبی موبایل و دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش دنبال نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی می باشد. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *