به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 5 برای سری گلکسی نوت 20 منتشر شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل

به‌روز‌رسانی رابط کاربری One UI 5 برای سری گلکسی نوت 20 منتشر شد

در تازه ترین خبرها به‌روز‌رسانی رابط کاربری One UI 5 برای سری گلکسی نوت 20 در حال انتشار است. همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ به تازگی از آپدیت رابط کاربری One UI 5 رونمایی کرده است. این به روزرسانی برای پرچمداران جدید و قدیمی منتشر می شود. البته در واقع برای گوشی های موبایل واجد شرایط می توانید این آپدیت را دریافت نمایید.

به‌روز‌رسانی رابط کاربری One UI 5 برای سری گلکسی نوت 20

جالب است بدانید کمپانی سامسونگ در خبری گفته بود که این آپدیت در اواخر فوریه خواهد آمد. اما حالا دارندگان سری گلکسی نوت 20  می توانند به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 5 را به راحتی دریافت نمایند. البته می دانید که آپدیت این تم به صورت مرحله ای انجام می شود. در ابتدا این به روز رسانی در کشور آرژانتین در دسترس مردم قرار گرفت. کاربران کشورهای دیگر باید کمی در دریافت به روز رسانی صبور باشند.

تغییرات در آپدیت رابط کاربری One UI 5

برخی از کاربران خبری مبنی بر اینکه گوشی های گلکسی S21 و گلکسی S22 پس از دریافت به روزرسانی جدید خود دچار کاهش باتری می شوند را داده بودند. حالا آن ها توقع دارند که به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 5 جدید این مشکل را برطرف کرده باشد. البته تاییدیه ای از سمت کمپانی کهکشانی انتشار نیافته است. ممکن است آن ها راه حل های منحصر به فرد خود برای رفع این مشکل را داشته باشند. زیرا کاهش سریع باتری برای پرچمداران سامسونگ قابل قبول به نظر نمی رسد.

به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 5 برای سری گلکسی نوت 20 منتشر شد

همکاران عزیز می توانید اخبار دنیای تکنولوژی را صورت روزانه از دیجی پخش دنبال نمایید. همچنین می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. شایان ذکر است بدانید عمده لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار و تعداد بالا به فروش می رسد. همچنین به‌روز‌ رسانی رابط کاربری One UI 5 را می توانید برای گوشی های خود دریافت نمایید.

اشتباهات رایج در استفاده از گوشی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *