خرید عمده گلس موبایل خرید عمده محافظ صفحه آموزش نصب گلس در خانه

آموزش نصب گلس گوشی در منزل

شاید در نگاه اول نصب گلس گوشی در منزل کار راحتی به نظر برسد؛ اما نکته ای که در نصب گلس در منزل از اهمیت بالایی برخوردار است، ایجاد نشدن حباب زیر گلس است. همانطور که می دانید گلس های گوشی عمده انواع مختلفی دارند و هر کدام با ویژگی های مختلفی می باشند. در این مطلب ما قصد داریم تا به شما آموزش نصب گلس گوشی در منزل را بگذاریم. در این آموزش به شما خواهیم آموخت که چگونه بدون ایجاد حباب، بتوانید در خانه برای تلفن همراه خود گلس نصب نمایید. شایان ذکر است بدانید اگر مراحل زیر را در دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل، به ترتیب دنبال نمایید، نصب شما بهترین خواهد بود.

مراحل آموزش نصب گلس گوشی در خانه

همانطور که در بالا اشاره کردیم، شما باید در ابتدا گلس گوشی عمده مدنظر خود را انتخاب نمایید و سپس مراحل گفته شده در دیجی پخش را دنبال نمایید. همچنین همکاران عزیز برای خرید عمده گلس گوشی با انواع مختلف می توانید به فروشگاه دیجی پخش، مراجعه نمایید.

خرید عمده گلس عمده فروش عمده گلس عمده پخش عمده گلس عمده

مرحله اول؛ گوشی موبایل خود را تمیز نمایید

در مرحله نخست، ابتدا باید یک دستمال میکروفیبر بردارید و سطح گوشی موبایل خود را از چربی و اثر انگشت پاک نمایید. در این میان قابل توجه است بدانید که مکانی را برای نصب گلس گوشی انتخاب نمایید که دارای فن نباشد. به یاد داشته باشید که برای پاک کردن گرد و غبار و لکه های چربی از روی گوشی موبایل، از دستمال کاغذی یا دستمال های پرزدار استفاده نکنید.

این کار باعث می شود تا صفحه نمایشگر گوشی شما بیشتر کثیف شود و گلس به خوبی نصب نشود.

مرحله دوم، گلس گوشی را از بسته بندی بیرون بیاورید

در مرحله دوم شما باید گلس گوشی خریداری شده خود را از بسته بندی خارج نمایید. برای آموزش نصب گلس گوشی باید گلس عمده را از سمت چپ برای نصب روی گوشی موبایل قرار دهید. در این قسمت دو قطعه باریک نوار چسب بردارید و آن ها را در سمت راست گلس قرار دهید. چسب را کامل روی محافط صفحه قرار ندهید و نیمی از آن بیرون باشد.

آموزش نصب گس گوشی در منزل آموزش نصب گلس در خانه

مرحله سوم، گلس را بر روی گوشی موبایل خود تنظیم نمایید

در این مرحله شما باید بتوانید محافظ صفحه را بر روی صفحه نمایشگر گوشی موبایل خود تراز نمایید. برای این کار به هیچ عنوان قسمتی از گلس را نبرید. فقط کافی است کمی تمرکز نمایید و بتوانید گلس و صفحه نمایشگر را با هم تراز نمایید. در این قسمت می توانید از نوار چسب ها کمک بگیرید. چسب ها را در قسمت های موردنظر محکم نمایید  تا محافظ صفحه تکان نخورد.

همچنین می توانید این ویدیو را برای نصب بهتر تماشا نمایید.

مرحله چهارم، مجددا صفحه گوشی را تمیز نمایید

در مرحله قبل گلس را با کمک نوار چسب ها محکم کردید. حالا باید گلس را از قسمتی بلند نمایید تا بتوانید صفحه نمایش گوشی را مجددا تمیز نمایید. برای ایین کار یک دستمال میکروفیبر استفاده نمایید تا تمامی گرد و غبارها و لکه های چربی پاک شوند. در این قسمت می توانید برای پاک شدن بهتر پرزها تکه ای چسب بردارید و چند بار آن را در قسمت های مختلف صفحه نمایشگر بزنید و بردارید. این کار باعث باقی ماندن چسبندگی نمی شود. نکته ای باید در آموزش نصب گلس گوشی توجه نمایید این است که حذف چربی و گرد و غبار از روی صفحه موبایل برای ایجاد نشدن حباب از اهمیت بالایی برخوردار است.

آموزش نصب گس گوشی در منزل آموزش نصب گلس در خانه

مرحله پنجم؛ گلس را روی تلفن همراه خود نصب نمایید

بلخره در این مرحله می توانید محافظ صفحه را بر روی گوشی موبایل خود در منزل نصب نمایید. همانطور که می دانید گلس در یک سمت گوشی چسبیده است و فقط کافی است شما با بلند کردن قسمت دیگر آن را بر روی صفحه نمایشگر نصب نمایید. در این میان حتما توجه داشته باشید که گرد و غباری زیر گلس گوشی شما قرار نمی گیرد. در این روش آموزش نصب گلس گوشی در منزل حبابی برای گوشی شما ایجاد نمی شود؛ اما اگر حبابی در زیر گل دیدید نگران نباشید. فقط کافی است با ناخن خود آن را به قسمت پایین هل دهید تا حباب ها از بین بروند.

سخن پایانی

در نهایت شما می توانید با این مراحل به راحتی در منزل برای گوشی خود، گلس عمده نصب نمایید. آموزش نصب گلس گوشی در منزل را می توانید با روش های بالا دنبال نمایید. همچنین همکاران عزیز می توانید برای خرید عمده گلس گوشی به فروشگاه دیجی پخش، مرکز پخش و فروش عمده لوازم جانبی موبایل مراجعه نمایید. شما می توانید انواع گلس عمده سرامیکی را برای گوشی های مختلف تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *