گوشی موبایل موتو جی پاور 5G معرفی شد

گوشی موبایل موتو جی پاور 5G معرفی شد

به تازگی کمپانی معروف موتورولا یک گوشی هوشمند با مشخصات سخت افزاری عالی و قیمتی مناسب را برای کاربران منتشر کرد. این گوشی که گوشی موبایل موتو جی پاور 5G نام دارد، مشخصات قابل توجهی دارد. در ادامه با مرکز پخش دیجی پخش همراه باشید تا با مشخصات آن آشنا شوید.

برای خرید عمده کابل شارژ می توانید کلیک کنید.

مشخصات گوشی موبایل موتو جی پاور 5G

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشگری 6.5 اینچی با وضوح تصویر +Full HD و نسخه IPS LCD می باشد. نرخ نوسازی این اسمارت فون 120 هرتزی است. گوشی موبایل موتو جی پاور 5G دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت می باشد و از شارژ سریع 15 واتی نیز پشتیبانی می نماید. البته شایان ذکر است بدانید شارژر درون باکس محصول 10 واتی می باشد. همچنین این گوشی هوشمند موتورولا به تراشه دایمنسیتی 9300 محهز شده است.

گوشی موبایل هوشمند موتو جی پاور 5G رونمایی شد پخش عمده لوازم جانبی موبایل خرید عمده لوازم جانبی موبایل

دوربین اصلی گوشی موبایل Moto G Power 5G دارای حسگر 50 مگاپیکسلی می باشد. در کنار دوربین اصلی می توانید یک دوربین کارکو و یک دوربین پرتره با حسگر 5 مگاپیکسلی مشاهده نمایید.

این گوشی هوشمند به اندروید 13 مجهز می باشد و با رابط کاربری MyUX راهی بازار می شود. همچنین روی این گوشی موبایل جک 3.5 میلی متری نیز طراحی شده است.

گوشی موبایل موتو جی پاور 5G با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می شود. البته خوب است بدانید، می توانید حافظه داخلی این گوشی را با کارت حافظه افزایش دهید.

گوشی موبایل Moto G power 5G رونمایی شد هرید عمده لوازم جانبی موبایل

این گوشی موبایل را می توانید در رنگ های مشکی و سفید با قیمت 300 دلار خریداری نمایید.

همکاران عزیز می توانید اخبار عمده لوازم جانبی موبایل و اخبار دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش دنبال نمایید. مجموعه دیجی پخش واردکننده و پخش کننده انواع لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی می باشد. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *