گوشی هوشمند Poco C51 معرفی شد

همانطور که می دانید گوشی های موبایل پوکو یکی از محبوب ترین گوشی های زیرمجموعه کمپانی شیائومی می باشند. این گوشی های هوشمند به دلیل مشخصات و امکانات خوبی که دارند موردتوجه بسیاری از کاربران در سراسر دنیا قرار گرفته اند. به تازگی این کمپانی محصولی جدید به نام گوشی هوشمند موبایل Poco C51 را معرفی کرده است.

در ابتدا خوب است بدانید این گوشی موبایل دارای صفحه نمایشگر 6.52 اینچی نسخه LCD با وضوح تصویر +HD می باشد که برای استفاده معمولی بسیار مناسب است.

برای خرید عمده هندزفری موبایل روی لینک کلیک کنید. انواع هندزفری موبایل با قیمت مناسب و تعداد بالا

مشخصات گوشی هوشمند Poco C51

گوشی موبایل پوکو C51 به تراشه هلیو G36 مجهز شده است. این گوشی هوشمند در نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می شود. شایان ذکر است بدانید می توانید حافظه داخلی را با استفاده از کارت حافظه افزایش دهید. باتری گوشی هوشمند Poco C51 از ظرفیت 5000 میلی آمپر استفاده می کند و از شارژ سریع 10 واتی نیز پشتیبانی می نماید.

گوشی موبایل Poco C51 رونمایی شد مشخصات گوشی موبایل Poco C51 پخش عمده لوازم جانبی موبایل

ناگفته نماند که این گوشی دارای اندروید 13 نسخه Go می باشد. دوربین اصلی این گوشی دارای حسگر 8 مگاپیکسلی می باشد. در کنار دوربین اصلی می توانید یک دوربین تشخیص عمق با کیفیت 7GA مشاهده نمایید. دوربین سلفی این گوشی بر روی صفحه با حسگر 5 مگاپیکسلی مشاهده می شود.

کاربران عزیز می توانید گوشی موبایل هوشمند Poco C51 را در رنگ های مشکی و آبی با قیمت 104 دلار خریداری نمایید.

گوشی موبایل Poco C51 معرفی شد پخش عمده لوازم جانبی موبایل

همکاران عزیز برای دنبال کردن اخبار دنیای تکنولوژی می توانید به سایت دیجی پخش مراجعه نمایید. همچنین برای خرید لوازم جانبی موبایل عمده به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. انواع لوازم جانبی موبایل عمده زیر قیمت بازار و تعداد بالا به فروش می رسد. پخش عمده لوازم جانبی موبایل در دیجی پخش می باشد.

گوشی موبایل موتو جی پاور معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *