مشخصات motorola edge 40 pro

گوشی موبایل موتورولا اج 40 پرو معرفی شد

به تازگی کمپانی تولیدکننده گوشی موبایل موتورولا، از پرچمدار جدید خود در سال 2023 رونمایی کرد. این گوشی که موتورولا اج 40 پرو نام دارد با مشخصات خوب و قابل توجهی معرفی خواهد شد. از بهترین ویژگی های این گوشی موبایل موتورولا می توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 اشاره کرد. در ادامه در دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل می توانید مشخصات موتورولا اج 40 پرو مطالعه نمایید.

مشخصات گوشی موبایل موتورولا اج 40 پرو

در ابتدا خوب است بدانید که این گوشی موبایل در چین معرفی شده بود و در دست کاربران نیز قرار گرفته بود. حالا نسخه گلوبال اج 40 پرو با رابط کاربری بهتری یک تجربه شیرین را برای کاربران به ارمغان می آورد.

گوشی موبایل موتورولا اج 40 پرو معرفی شد پخش عمده لوازم جانبی موبایل

صفحه نمایش این گوشی موبایل 6.67 اینچی AMOLED می باشد که دارای نرخ نوسازی 165 هرتزی است. وضوح تصویر صفحه نمایشگر موتورولا Full HD می باشد و طراحی آن به صورت 2.5 بعدی است. روی صفحه نمایشگر این اسمارت فون می توانید حسگر اثر انگشت را مشاهده نمایید. همچنین دوربین سلفی این گوشی با حسگر 60 مگاپیکسلی روی قاب جلو قرار دارد.

شایان ذکر است بدانید قاب جلو و قاب پشتی گوشی موبایل موتورولا اج 40 پرو با یک لایه گوریلا گلس ویکتوس محافظا می شود.

حالا می رسیم به دوربین پشت این گوشی. این گوشی موبایل پرچمدار سه دوربین دارد. دوربین اصلی در کنار دوربین اولتراواید دارای حسگر 50 مگاپیکسلی می باشند. دوربین اولتراواید امکان عکسبرداری تا 117 درجه و فوکوس خودکار دارد. در کنار این دو دوربین می توانید یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی مشاهده نمایید که زوم 2 برابری دارد.

گوشی موبایل موتورولا اج 40 پرو معرفی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل

رنگبندی گوشی موبایل Motorola Edge 40 Pro

قابلیت های Motorola Edge 40 Pro

نکته قابل توجه این است که گوشی موبایل موتورولا اج 40 پرو در ظاهر کمی کوتاه تر از گوشی موبایل موتورولا اج 30 پرو می باشد. این گوشی دارای باتری با ظرفیت 4600 میلی آمپر بر ساعت می باشد. همچنین از شارژ سریع 125 واتی پشتیبانی می نماید. از همین رو می توانید تنها 50 درصد از باتری آن را در 7 دقیقه شارژ نمایید.

برای پر شدن کامل آن نیز فقط به 20 دقیقه زمان نیاز دارید. البته این گوشی موبایل موتورولا نیز از شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ معکوس 5 واتی نیز پشتیبانی می نماید.

گوشی موبایل موتورولا اج 40 پرو رونمایی شد فروش عمده لوازم جانبی موبایل

این تلفن همراه از درگاه کارت حافظه پشتیبانی نمی کند و فقط در نسخه 12 گیگابایت رم LPDDR5X و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 4 قابل خریداری است. وزن موتورولا Edge 40 Pro تنها 200 گرم می باشد و 8.6 میلی متر ضخامت دارد. همچنین موتورولا اج 40 پرو از گواهی استاندارد IP68 بهره می برد و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. این گوشی موبایل را می توانید در رنگ های مشکی و آبی با قیمت 899 یورو خریداری نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *