خرید عمده قاب کیس ایرپاد

کاور ایرپاد چیست؟ راهنمای خرید قاب کیس عروسکی ایرپاد

هندزفری های بلوتوثی و ایرپادها یکی از محبوب ترین گجت های لوازم جانبی موبایل امروزه محسوب می شوند. کیفیت بالای این کارها، ظرافت و زیبایی در طراحی و ساخت این محصولات و ویژگی های زیادی که این کالا را روز به روز میان کاربران پرفروش تر می کند. همانطور که برای نگهداری و محافظت از گوشی موبایل خود تلاش می کنید و انواع قاب ها را برای گوشی موبایل خود تهیه می کنید، از خرید لوازم جانبی محافظتی برای ایرپاد و هندزفری بلوتوثی خود نباید غافل شوید! کاور ایرپاد یک نمونه از لوازم جانبی است که از قاب کیس ایرپاد شما در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کند. خرید ایرپادهای گران قیمت این هشدار را به شما می دهد تا از ان ها به خوبی نگهداری کنید تا سال های زیادی را بتوانید از آن ها بهره ببرید.

در ادامه می خواهیم به سوال های شما بپردازیم. اینکه کاور ایرپاد چیست؟ کاور ایرپاد به چه دردی می خورد؟ فرق کاورهای عروسکی با کیف های هندزفری در چیست؟ با ما همراه باشید تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم.

کاور ایرپاد چیست؟

همانطور ک همه شما می دانید، کمپانی اپل تمامی سری های ایرپاد خود را از ایرپاد دو گرفته تا ایرپاد پرو و ایرپاد 3 همراه با یک قاب کیس مخصوص در بازار عرضه کرده است. این قاب کیس برای ایرپادهای شما نقش ضروری را بازی می کنند. زیرا بدون قاب کیس نمی توانید ایرپادهای خود ا شارژ کنید. کاور ایرپاد کاملا متناسب با بدنه قاب کیس ها ساخته شده است و به راحتی درآن جای می گیرد. به طور کلی می توان گفت که کاور ایرپاد یک محافظ از قاب کیس شما در برابر خط و خش های احتمالی است. این محصول محافظتی تا جای ممکن جلوی ضربات را هم می گیرد.

قاب کیس ایرپاد همچنین به علت ظرافت بالایی که دارد به سرعت ممکن است کثیف شود و رنگ سفید آن این لک ها را به خوبی نشان می دهد؛ اما کاور ایرپاد از این لک ها و کثیفی ها نیز جلوگیری می کند. اصولا این کاورها ضد آب هستند. قاب کیس ایرپاد شما داخل آن اصلا جابجا نمی شود و کاملا فیت محصول طراحی شده اند. در نهایت امنیت ایرپاد گران قیمت شما را تضمین می کند.

کاورهای کیس ایرپاد عروسکی

کیف ایرپاد چیست؟

کیف ایرپاد با کمی تفاوت از کاور محافظ ایرپاد ساخته شده است. اصولا در دو جنس چرم و پارچه ای در بازار دیده می شوند. کیف ایرپاد هم سایز با قاب کیس ایرپاد نیست و عموما چند میلی متر بزرگتر از قاب کیس است و شما می توانید به راحتی هر زمانی که اراده کردید، قاب کیس خود را خارج کنید. به طور کلی نمی توان گفت کدام مورد امنیت بالاتری دارد اما هر کدام مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که می توانید بر اساس نیاز خود هر یک را خریداری کنید.

کیف های چرمی ایرپاد اصولا مگنتی هستند و در طرح ها متفاوتی باب سلیقه کاربران در بازار طراحی می شوند.

کیف های پارچه ای ایرپاد نیز طرفداران خود را دارد و به نسبت چرمی حجم کمتری دارد و به اصطلاح نازک تر است و محافظت کمتری را انجام می دهد.

خرید کاور ایرپاد برای محافظت

جنس های کاور ایرپاد در بازار

  • یکی از محبوب ترین کارهای که می توانید در بازار پیدا کنید، کاور ایرپاد سیلیکونی هستند. همانطور که می دانید قاب های سیلیکونی نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند پس چرا از کاور ایرپاد سیلیکونی غافل شویم. کاورهای ایرپاد سیلکونی ضدتعریق هستند. تنوع بسیار بالایی دارند. هم میتوانید انواع کاورها را با رنگبندی های متفاوت و هم به شکل های عروسکی و شخصیت های دیزنی پیدا کنید.
  • کاورهایی که جنس TPU دارند نیز انعطاف پذیر و عمدتا ضدضربه هستند.
  • کاورهای ایرپاد را نیز می توان همانند کیف ایرپاد در جنس چرم طبیعی و مصنوعی در بازار یافت. این مدل امنیت بسیار بالایی دارد و به استایل شما درخشندگی خاصی می دهد.

انواع کاور ایرپاد انواع قاب کیس

کارابین چیست؟

کارابین یک قلاب و آویز است که بر روی برخی کاور و کیف های محافظتی ایرپاد وصل می شود. این کارابین ها برای این است تا ایرپاد خود را به قسمت های مختلف مانند کیف، کمربند، داخل ماشین و یا حتی داخل اتاق خود در یک جای مخصوص آویزان کنید.

جمع بندی

با در نظر گرفتن تمام اطلاعات بالا، حالا می توانید یک کاور ایرپاد مناسب برای ایرپاد خود تهیه کنید. نیاز خود را بسنجید و در نهایت با توجه به استایل و سلیقه خود یک وسیله محافظتی ایرپاد خریداری کنید. شرکت دیجی پخش با ترجبه چند ساله در فروش لوازم جانبی موبایل عمده و فروش عمده انواع کاور ایرپاد و قاب کیس عروسکی برای ایرپاد شما یک فروشگاه آنلاین معتبر برای خرید های عمده لوازم جانبی موبایل شما است.

خرید عمده انواع قاب کیس ایرپاد و کاور ایرپاد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *