مجیک 5 لایت معرفی شد دوربین گوشی MAGIC 5 LITE

گوشی موبایل آنر مجیک 5 لایت معرفی شد

به تازگی کمپانی آنر از گوشی جدید خود به نام آنر مجیک 5 لایت معرفی نمود. این اسمارت فون مدل ریبند شده X9a می باشد. این گوشی موبایل دارای صفحه نمایشگری 6.7 اینچی OLED با وضوح تصویر +Full HD می باشد. نرخ نوسازی مجیک 5 لایت 120 هرتز است. حسگر اثر انگشت را می توانید روی صفحه نمایشگر گوشی مشاهده نمایید. صفحه نمایشگر این گوشی موبایل از رنگ های 10 بیتی مشاهده نمایید.

دوربین سلفی مجیک 5 لایت درون ناچ حفره ای قرار دارد و از حسگر 16 مگاپیکسلی پشتیبانی می نماید. دوربین اصلی این گوشی آنر 64 مگاپیکسلی می باشد. در کنار دوربین اصلی، یک دوربین اولتراواید با حسگر 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو با حسگر 2 مگاپیکسلی را می توانید مشاهده نمایید. تراشه مجهز شده روی این گوشی اسنپدراگون 695 می باشد. رم این گوشی 6 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

گوشی موبایل آنر مجیک 5 لایت معرفی شد معرفی مشخصات و امکانات مجیک 5 لایت

شایان ذکر است بدانید آنر مجیک 5 لایت دارای باتری 5100 میلی آمپر بر ساعت می باشد و از شارژ سریع 40 وات پشتیبانی می نماید. این گوشی دارای اندروید 12 و رابط کاربری Magic UI 6.1 است. این گوشی را می توانید با قیت 379 دلار و در رنگ های مشکی، نقره ای و سبز خریداری نمایید.

رونمایی از مشخصات آنر مجیک 5 لایت

همکاران عزیز می توانید اخبار دنیای تکنولوژی را از مجموعه دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل دنبال نمایید. همچنین می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل و پخش عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. لوازم جانبی موبایل عمده در دیجی پخش زیر قیمت بازار تعداد بالا و با مهلت تست همکار به فروش می رسد. در کنار اخبار گوشی موبایل هوشمند آنر مجیک 5 لایت، می توانید اخبار مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی S23 را مطالعه نمایید. برای مطالعه می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

نسخه bmw در گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *