تاریخ معرفی گلکسی s23 لو رفت سامسونگ زمان انتشار سامسونگ s23 را لو داد خرید عمده لوازم جانبی مموبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل

کمپانی سامسونگ تاریخ انتشار سامسونگ گلکسی S23 را مشخص کرد

همانطور که می دانید در مطالب قبلی به این شایعات اشاره کردیم که برخی رسانه ها می گویند کهس امسونگ گلکسی S23 در تاریخ 1 فوریه سال 2023 معرفی خواهد شد. کاربران سامسونگ برای خرید این محصول چشم انتظار هستند و بی صبرانه منتظر اعلام تاریخ از سمت کمپانی سامسونگ بودند. حالا سامسونگ از این تاریخ پرده برداشت و زمان انتشار سامسونگ گلکسی S23 را همان 1 فوریه سال 2023 اعلام نمود.

در زمان تاریخ معرفی گلکسی S23 سامسونگ کلمبیا اعلام کرد که رویداد Unpacked در 1 فوریه اجرا خواهد شد. البته شایان ذکر است بدانید که این خبر به نوعی لو رفته است. و سامسونگ کلمبیا این پست را به سرعت از روی سایت خود پاک کرد. اما با تمام این اتفاقات انتظار می رود تا تاریخ معرفی سامسونگ S23 همان 1 فوریه 2023 باشد.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ مشخصات گوشی موبایل سامسونگ s23 خرید سامسونگ 23

اگر خبری جدید در رابطه با تاریخ معرفی گلکسی S23 منتشر شود، در دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل آن را منتشر می نماید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده انواع لوازم جانبی موبایل عمده زیر قیمت بازار و تنوع بالا می باشد. همکاران عزیز می توانید انواع لوازم جانبی موبایل عمده را با مهلت تست همکار از سایت و نرم افزار دیجی پخش خریداری نمایید. همچنین ممکن است این مطلب برای شما جالب باشد.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی F04 معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *