گوشی سامسونگ گلکسی a34 تصاویر گوشی سامسونگ a34 لو رفت

تصاویر گوشی سامسونگ گلکسی A34 مشخص شد!

همانطور که می دانید سری A گوشی های سامسونگ گلکسی بین کاربران بسیار محبوب می باشند. این باره شاهد مشخص شدن تصاویر گوشی سامسونگ گلکسی A34 می باشیم. اگر به یاد داشته باشید چندین قبل تصاویر مربوط به گوشی موبایل گلکسی A54 لو رفت که در دیجی پخش اخبار آن منتشر شد. حالا با مشخص شدن تصاویر این گوشی تقریبا ارزان قیمت، کاربران می توانند به راحی تصمیم خود را بر خرید بگیرند. تقریبا می توان گفت که این گوشی شباهت زیادی به گوشی موبایل گلکسی A54 دارد و دارای رندرهای سه بعدی می باشد.

یکی از مهم ترین مشخصات این گوشی موبایل دوربین آن می باشد که به صورت دایره ای طراحی شد. همچنین سه دوربین پشت هم در قسمت راست گوشی سامسونگ گلکسی A34 قرار گرفته اند. یکی از ویژگی های این گوشی موبایل کهکشانی، صفحه نمایش آن است که بزرگ می باشد و همچنین حاشیه های بسیار کمی را شامل می شود. شایان ذکر است بدانید درون صفحه نمایش یک عدد ناچ حفره ای هم می باشد تا دوربین سلفی داخل آن قرار گیرد. اندازه صفحه نمایشی که سامسونگ برای این گوشی موبایل A34 در نظر گرفت، 6.5 اینچی می باشد. همچنین ابعاد گوشی شامل 161.3 در 77.7 در 8.2 میلی متر می باشد.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی a34

در آخر باید بدانید که گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A34 دارای چک 3.5 میلی متری می باشد. همچنین حسگر اثر انگست آن روی دکمه پاور قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *