ردمی نوت 12 پرو REDMI NOTE 12 PRO PLUS

مشخصات اولیه گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس مشخص شد!

همانطور که می دانید شیائومی با اسم سری نوت برخی از کارهای خود را روانه باز کرده است. که کابران بسیاری در حال استفاده از این مدل ها می باشند. به تازگی این کمپانی اعلام کرده می خواهد سری جدید نوت 12 را به کاربران معرفی نماید. برخی پیش بینی ها می گویند سری نوت 12 گوشی های شیائومی این ماه روانه بازار می شود. این در حالی است که هنوز این کمپانی تاریخ عرضه این اسمارت فون ها را اعلام نکرده است. اما برخی از مشخصات اولیه شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس مشخص شد. دیجی پخش برخی از این مشخصات و اطلاعات را در اختیار شما عزیزان می گذارد. با ما همراه باشید.

اطلاعات و مشخصات اولیه گوشی شیائومی سری 12 لو رفت

مشخصات اولیه شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس

اولین چیزی که در این سری از گوشی ردمی شیائومی اعلام شده ، صفحه نمایش آن است. شایعات حاکی از آن است که صفحه نمایش نوت 12 پرو خمیده است و همچنین دارای صفحه نمایشی OLED می باشد. همچنین برخی از اطلاعات مبنی بر این است که هر دو سری از گوشی های نوت 12 دارای تراشه دیمنسیتی 920 هستند و به این تراشه مجهز شده اند. همچنین این سری از گوشی های شیائومی از دوربین 200 مگاپیکسلی پشتیبانی می نمایند. البته شایان ذکر است بدانید هنوز این دوربین 200 مگاپیکسلی تاییده نشده است. در نهایت چیزی که در رابطه با گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس در دسترس است این است که دارای شارژ سریع 210 واتی است.

اطلاعات گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس

اگر اطلاعاتی در رابطه با این سری گوشی شیائومی برملاشد، دیجی پخش در اولین فرصت این اطلاعات را در اختیار شما می گذارد. همچنین مرکز پخش دیجی پخش، واردکننده لوازم جانبی موبایل عمده در تهران می باشد. این فروشگاه در اطلاعیه های بعدی تاریخ عرضه این گوشی موبایل هوشمند را منتشر می نماید و شما می توانید از همین سایت خبرهای بعدی را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *