خرید گلکسی واچ اکتیو 2

گلکسی واچ اکتیو 2 و نکات استفاده از آن

کمپانی سامسونگ تا به امروز از 5 ساعت هوشمند خود رونمایی کرده است که یکی از محبوب ترین آن ها میان ورزشکاران و عامه مردم گلکسی واچ اکتیو 2 است. این ساعت هوشمند بسیار چشمگیر به نظر می رسد و بر اساس ویژگی های قبلی خود نیز می باشد. سامسونگ این گلکسی واچ اکتیو 2 را با ویژگی و مشخصاتی که ارتقا یافت، به بازار عرضه نمود. این گلکسی واچ نمایه باریک تری دارد و یک قاب دیجیتالی نوآورانه را شامل می شود.

galaxy watch active 2

اگر یکی از این مدل ها را دارید یا در حال تحقیق برای خرید یکی از آن ها هستید، در اینجا چند نکات و ترفند را با هم برای استفاده ی بهتر از گلکسی واچ اکتیو 2 بررسی می کنیم.

  • قابلیت Touch Bezel را فعال کنید.

این قابلیت به طور پیش فرض روشن نبوده و باید آن را از قسمت تنظیمات گلکسی واچ اکتیو 2 خود روشن کنید. وقتی Touch Bezel را روشن کردید این امکان را به شا می دهد تا از طریق گلکسی واچ اکتیو 2 خود صفحه را جابجا کنید یا به نوعی به پیمایش صفحات ساعت و منو از طریق نوار مشکی رنگ اطراف بپردازید. برای روشن کردن این قابلیت به قسمت Setting ساعت خود بروید. سپس بر روی بخش Advanced کلیک کنید و در نهایت با ضربه روی Touch Bezel آن را روشن کنید.

قابلیت touch bezel

  • می توانید گزینه My Style را فعال کنید.

این قابلیت بر روی گلکسی واچ اکتیو 2 جدید است و به یکی از جذاب ترین بخش های آن برای طرفداران مد و فشن تبدیل شد. این قابلیت این امکان را به شما می دهد تا صفحه گلکسی واچ اکتیو 2 خود را بر اساس رنگ لباسی  که در حاضر بر تن دارید، ست کند. فقط کافی است به نرم افزار Samsung Wearable بروید، روی گزینه Watch Faces کلیک کنید و My Style را انتخاب کنید. گزینه Customize را بزنید و از قسمت دوربین یک عکس از لباسی که بر تن دارید بگیرید تا سامسونگ به شما قالب هایی شبیه بر لباس تان را معرفی کند.

  • تنظیم مجدد ویجت ها

ویجت ها به نرم افزار هایی گفته می شود که شما می توانید آن را بر روی گلکسی واچ اکتیو 2 خود نشان دهید. هر فردی متناسب با نیاز خود این ساعت هوشمند را خریداری کرده است پس به ویجت های مورد نظر و محدود شده خود نیاز دارد. خوشبختانه شما می توانید این ویجت ها را بر اساس سلیقه خود مرتب کند یا حتی ویجتی را حذف یا اضافه کنید. برای این کار به صفحه اصلی نرم افزار بروید و گزینه Widgets را انتخاب کنید سپس از طریق آیکون منفی حذف  و آیکون مثبت اضافه کنید. در نهایت با زدن گزینه Save تغییرات را اعمال کنید.

اضافه کردن ویجت به ساعت هوشمند

  • پس زمینه را عوض کنید.

سامسونگ به طور پیش فرض رنگ زمینه گلکسی واچ اکتیو 2 را مشکی انتخاب کرده است. اگر شما علاقه ای به این رنگ ندارید و می خواهید رنگ پس زمینه را تغییر دهید، به قسمت background style نرم افزار رفته و می توانید از بین 10 رنگی که به شما پیشنهاد می کند انتخاب کنید. برای ایجاد تغییرات مجدد به قسمت Setting رفته و گزینه display را بزنید و از قسمت background رنگ هایی که از آبی تیره تا بنفش هستند را ست کنید.

بک گراند گلکسی واچ 2

  • حالت Water Lock را روشن کنید.

گلکسی واچ اکتیو 2 به طور خودکار این قابلیت را روشن کرده است و فعالیت شما را هنگام شنا کردن متوجه می شود. اما برای اینکه خیالتان همه جوره از این قابلیت ضدآب بودن گلکسی واچ اکتیو 2 خود راحت باشد، می توانید به قسمت Advanced تنظیمات بروید و گزینه Water Lock را روشن کنید.

تنظیم کردن water lock در گلکسی واچ

  • مدیریت کردن اعلان های دریافتی

هر فردی از نرم افزار و اپلیکیشن هایی که مورد نیازش باشد استفاده می کند و می خواهد از یک سری اعلان و نوتیفیکیشن های خاص و مهم خود همیشه مطلع باشد. برای اینکه بتوانید اعلان های یک برنامه خاص و مهم را روشن کنید تا بر روی گلکسی واچ اکتیو 2 خود نمایش داده شود و برعکس بی اهمیت ها را حذف کنید باید به نرم افزار مراجعه کنید. به قسمت Notification بروید و تغییراتی که می خواهید بر روی گلکسی واچ اکتیو 2 خود اعمال کنید.

روشن کردن نوتیفیکیشن در گلکسی واچ اکتیو 2

  • موزیک های مورد علاقه خود را همیشه داشته باشید.

یکی از جالب ترین ویژگی کلگسی واچ اکتیو 2 این است که می توانید چند ترک از موزیک های مورد علاقه خود را به ساعت هوشمند خود اضافه کنید. و دیگر نیاز به حمل گوشی موبایل خود نداشته باشید. برا این کار کافی است فقط در نرم افزار به قسمت Add content to watch بروید و سپس گزینه Add Tracks را بزنید. اینجا می توانید موزیک های مورد پسند خود را وارد گلکسی واچ اکتیو 2 خود کنید. با اتصال یک هدست بلوتوث بدون نیاز به گوشی لذت ببرید. توجه داشته باشید که این کار ممکن است زمان ببرد پس صبور باشید و تا اتمام کار منتظر بمانید.

اضافه کردن موزیک به گلکسی واچ اکتیو 2

  • دکمه Home یا میانبر تعیین کنید.

برای اینکه بتوانید به نرم افزار های خود با دکمه هوم بروید و دو بار پشت هم ضربه بزنید تا به این قابلیت برسید. کافی است به قسمت advanced تنظیمات بروید و گزینه Double press home key را دو بار پشت هم بزنید و فعال می شود.

  • از قابلیت نمایشگر همیشه روشن بهره ببرید.

نمایشگر همیشه روشن یکی از ویژگی هایی در گلکسی واچ اکتیو 2 است که زیبایی آن را دو چندان می کند. این قابلیت برای این است که بدون لمس صفحه ساعت و بالا آوردن مچ دست از ساعت و تاریخ فقط با یک نگاه مطلع بشوید. به این نکته هم توجه داشته باشید که این قابلیت استفاده ی بیشتری از شارژ گلکسی واچ اکتیو شما می کند. برای روشن کردن به قسمت setting و سپس Display بروید و گزینه Watch Always On را فعال کنید. به این نکته توجه کنید که تمام این قابلیت ها را می توانید در نرم افزار Samsung Wearable هم تغییر دهید.

مراحل تنظیم کردن نمایشگر همیشه روشن در گلکسی واچ

جمع بندی

به طور کلی سامسونگ تمام سری ساعت هوشمند های خود را با ویژگی و قابلیت های منحصر به فرد خود می سازد. فقط کافی است برای اینکه یک گلکسی واچ مورد نیاز خودرا بخرید به نیاز های شخصی خود توجه کنید. برای خرید یک ساعت هوشمند سامسونگ می توانید مقاله ما درباره ی بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ را بخوانید. برای تهیه دیگر لوازم جانبی موبایل سامسونگ عمده به سایت دیجی پخش مراجعه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *