خرید عمده هدفون

انتخاب هدفون مناسب برای کودکان

طبیعتا همه ی افراد برای گوش دادن به موزیک، تماشای فیلم و کارتون، شرکت در جلسات یا کلاس های درسی آنلاین نیازمند به یک هدفون یا هندزفری هستند که صدای دلخواه را به خوبی پشتیبانی کند و به گوش کاربران برساند. کودکان نیز از این قائله مستثنا نیستند. در روز بسیاری از کودکان را مشاهده می کنیم که هدفون بر گوش مشغول تماشای کارتون مورد علاقه خود هستند یا در موزیک مورد علاقه خود غرق شده اند. همانطور که می دانیم کودکان نسبت به بزرگسالان آسیب پذیرتر هستند و نکاتی را در این سن باید رعایت کنند که در بزرگسالی آن ها تاثیر گذار است.انتخاب یک هدفون مناسب برای کودکان با استاندارد های لازم کودک شما را در برابر آسیب های احتمالی که ممکن است به گوش آن وارد شود، محفوظ نگه می دارد.

هدفون مناسب برای کودکان جدا از طراحی های بچگانه و زیبایی که دارد، باید مشخصات لازم را به منظور حفظ سلامتی فرزندان تان دارا باشد. در این مقاله می خوانیم کدام هدفون مناسب برای کودکان است و معرفی چند نمونه هدفون برای خرید ویژه کودکان.

خرید عمده هدفون مناسب برای کودکان و بچه ها

مشخصات لازم برای انتخاب هدفون مناسب برای کودکان

همانطور که می دانیم، شنوایی کودکان با شنوایی بزرگسالان متفاوت است. کودکان قادر به شنیدن فرکانS های صوتی ای هستند که این قابلیت در بزرگسالان وجود ندارد. این ویژگی بخاطر این است که کودکان به نسبت سن خود، کمتر در معرض شنیدن صداهای بلند بوده اند. یکی از مواردی که باعث کم شدن شنوایی می شود، گوش دادن به صداهای بسیار بلند است. از آنجایی که امروزه کودکان بیشتر در کلاس های مجازی و آنلاین شرکت می کنند و بسیاری از آن ها دوست دارند در خلوت خود موزیک گوش دهند و یا کارتون تماشا کنند، انتخاب یک هدفون مناسب برای کودکان از واجبات است.

ویژگی های هدفون مناسب کودکان

  • استحکام بالا در طراحی
  • محدود کننده صدا
  • حداکثر بلندی صدا

استحکام بالا در طراحی

از آنجایی که کودکان با توجه به سن کمی که و مسئولیت پذیری پایین تری که دارند، بیشتر در معرض آسیب زدن به هدفون های خود و گم کردن آن ها هستند. هدفون ممکن است به راحتی از دست آن ها به زمین بیفتد، ممکن است هدفون را سهوا به جایی بکوبند و یا آن را پرتاب کنند. سازندگان هدفون مناسب برای کودکان طراحان مخصوص و منحصر به فرد خود را دارند تا در طراحی این هدفون ها برای کودکان استحکام بیشتری به کار گیرند تا به راحتی و با هر ضربه ای آسیب نبیند. این تقویت استحکام در هدفون کودکان یکی از موارد قابل توجه است.

کدام هدفون مناسب کودکان است

محدود کننده صدا

قابلیت محدود کننده صدا تقریبا مهم ترین گزینه و ویژگی هنگام خرید و انتخاب هدفون کودکان است. این قابلیت به قدری قابل اهمیت است که حتی برخی هدفون های بزرگسالان نیز این ویژگی را دارا می باشند. مطمئنا در بازار بسیاری از هدفون ها با طراحی های بچگانه و دلربا را دیده اید که کودک شما برای خرید سریعا دست روی آن می گذارد؛ اما اغلب این هدفون ها قابلیت محدد کننده صدا را ندارند و به گوش کودک آسیب می رسانند. میزان بلندی صدای مناسب 85 دسی بل است که بر روی هدفون مناسب برای کودکان طراحی می شود. برخی از هدفون هایی که استاندار های لازم برای کودکان را ندارند، بلندی صدای آن ها به 115 دسی بل می رسد که معادل با گوش کردن به یک موسیقی راک است که به یقین شنوایی شما را دچار مشکل می کند.

یکی از کار هایی که می توانید بر روی این گونه هدفون ها انجام دهید، رفتن به قست تنظیمات گوشی موبایل هوشمد شماست. در گوشی های آیفون شما باید به قسمت Headphone Safety بروید. در گوشی ها با سیستم عامل اندروید باید به قسمت Media Volume Limiter بروید و محدودیت های لازم بر روی هدفون مناسب برای کودکان را پیاده سازی کنید.

حداکثر بلندی صدا

میزان بلندی صدای هدفون مناسب برای کودکان 85 دسی بل است. این مقدار برای گوش کردن به میزان 8 ساعت در روز تعبیه شد. اگر چه سازمان بهداشت جهانی می گوید: میزان بلندی صدا که 85 دسی بل است مناسب برای گوش کردن نهایت دو ساعت در روز است. به طور کلی گوش کردن به صدا با میزان 95 دسی بل به مدت 10 دقیقه آسیبی به گوش کودک نمی رساند اما احتیاط شرط عقل است!

معرفی نمونه هایی که از هدفون های مناسب کودک

هدفون مناسب برای کودکان

تمامی هدفون های زیر دارای محدود کنندگی صدا هستند، پس می توانید با خیال راحت خرید خود را برای کودکان تان انجام دهید.

  • هدفون JBL JR310BT
  • Puro Sound Labs BT2200
  • Jlab Audio JBuddies

برای خرید عمده هدفون بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید عمده هدفون

سخن پایانی

تمامی ویژگی های که گفتیم، ضمن حفظ سلامتی گوش کودکان است. آسیب در کودکی در بزرگسالی غیر قابل جبران است. همکاران محترم می توانید به راحتی انواع هدفون بلوتوث با برند ها و قیمت های مناسب از مجموعه دیجی پخش خریداری کنید. دیجی پخش، پخش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و وارد کننده لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی به سراسر کشور است. دیجی پخش کیفیت و قیمت را برای شما ضمانت می کند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *