پخش عمده سیم شارژ پخش عمده کابل شارژر

خرید عمده کابل شارژ

کابل شارژ را می توان ضروری ترین محصول در لوازم جانبی موبایل عمده دانست. بدون شک می توان گفت اکثرا فروشگاه های لوازم جانبی موبایل به فروش کابل شارژ می پردازند؛ زیرا این محصول یکی از پرفروش ترین ها از جانب مشتریان می باشد. همانطور که می دانید بدون کابل شارژ نمی توان گوشی موبایل خود را شارژ کرد، از همین رو است که این محصول را ضروری می خوانیم. همین دلیل باعث شده است تا خرید عمده کابل شارژ در میان همکاران و فروشندگان لوازم جانبی موبایل عمده از محبوبیت بالایی برخوردار شود. هنگام خرید عمده کابل شارژ باید به نکات مهمی توجه نماییم. کابل شارژ عمده انواع مختلفی دارد و هر کدام برای گوشی های موبایل مختلفی نیز استفاده می‌شود. همچنین در برخی مواقع برای شارژ کردن هدفون بلوتوث، اسپیکر بلوتوث عمده و پاوربانک عمده، نیاز به کابل شارژ داریم. در ادامه به انواع کابل شارژ اشاره می‌نماییم.

انوع کابل شارژ عمده

همانطور که در بالا اشاره کردیم سیم شارژها انواع مختلفی دارند. از آنجایی که سوکت های شارژ اسمارت فون ها شبیه به هم نمی باشد و متفاوت از هم هستند، از همین رو برای هر کدام یک نمونه کابل شارژ جدا طراحی شده است. برای گوشی هایی که پورت میکرو یو اس بی دارند، همکاران عزیز باید برای خرید عمده کابل میکرو یو اس بی یا کابل اندرویدی (Micro-USB) اقدام نمایید. همچنین نمونه های دیگر کابل عمده تایپ سی و کابل عمده لایتنینگ (کابل آیفونی) می باشد. همچنین برخی کابل های دگیر نیز مانند کابل سوزنی درشت و سوزنی ریز، کابل V3، کابل HDMI و غیره نیز موجود می باشد. با این نمونه کابل ها می توانید اسپیکر و هدفون خود را نیز شارژ نمایید. برای خرید عمده کابل شارژ می توانید مدل های بالا را خریداری نمایید.

خرید عمده کابل همه کاره خرید عمده کابل شارژ خرید عمده کابل میکرو خرید عمده کابل اندروید

قیمت سیم شارژ عمده

قیمت یکی از پارامترهای مهم در خرید عمده می باشد. همکاران عزیز برای خرید باید به مراکزی مراجعه نمایند که با حداقل قیمت بهترین جنس را به فروش می رساند. دیجی پخش واردکننده مستقیم لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی می باشد. این مرکز پخش انواع لوازم جانبی موبایل به ویژه کابل شارژ عمده را با تنوع بالا و زیر قیمت بازار به فروش می رساند. همچنین می توانید برای خرید عمده کابل شارژ با کیفیت های اورجینال، اصل چین، های کپی و کپی به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. شایان ذکر است بدانید برای خرید تعداد بالا ویژه همکاران لوازم جانبی موبایل عمده قیمت ها بسته به تعداد متغیر می باشد. همچنین می توانید برای خرید به صورت حضوری نیز مراجعه نمایید.

فروش عمده کابل شارژ تایپ سی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *