گوشی A53 با مشخصات کامل android 13

اندروید 13 برای گوشی موبایل A53 منتشر شد!

همانطور که می دانید مدتی پیش کمپانی سامسونگ اندروید 13 را برای گوشی های S20، S21، S22 و در نهایت سری نوت 20 منتشر کرد. حالا خبر خوبی که برای سامسونگ داران آمده است انتشار اندروید 13 برای گوشی های سری A می باشد. امروز هم برای کسانی که گوشی موبایل A53 دارند، آپدیت آمده است که Android 13 هم در قسمتی از این آپدیت موجود است. با دانلود کردن آپدیت، این رابط کاربری را می توانید بر روی اسمارت فون A53 خود داشته باشید. همچنین شایان ذکر است بدانید با آپدیت کردن گوشی A53 و نصب اندروید 13 می توانید رابط کاربری One UI 5 را نیز دریافت نمایید.

آپدیت اندروید 13 برای گوشی موبایل A53

در حال حاضر در کشورهای اروپایی کسانی که گوشی موبایل A53 دارند، توانستند این آپدیت جدید را دریافت کنند. به روز رسانی اندروید 13 برای گوشی A53 فیرم ور اسمارت فون را به A536BXXU4BVJG ارتقا خواهد داد. چیزی که افراد دیگر انتظار می کشند این است که در روزهای آتی شاهد منتشر شدن Android 13 در مناطق دیگر باشیم. برای اینکه بتوانید به این آپدیت دست پیدا نمایید باید به قسمت Software Update در قسمت تنظیمات گوشی بروید و آن را که حجمی نزدیک به 2 گیگابایت دارد، دانلود نمایید.

آپدیت رابط کاربری و اندروید 13 برای گوشی A53

همچنین رابط کاربری One UI 5 ویژگی های جدیدی را برای کاربران پیش رو می گذارد. بیشترین تغییرات این رابط کاربری مربوط به تغییرات ظاهری می شود. المان های قسمت نوتیفیکیشن (اعلانات) و بخش آیکون ها تغییر نموده است. همچنین شما شاهد شخصی سازی بیشتری در صفحه قفل و صفحه خانه خواهید بود. در نهایت شما از انیمیشن روان تری نیز در این سری از گوشی موبایل A53 استفاده خواهید کرد.

سخن پایانی

در نهایت همکاران محترم می توانید از دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل، انواع لوازم جانبی موبایل عمده سامسونگ را خریداری نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل عمده در سراسر کشور می باشد. این محصولات با گارانتی همکار به صورت عمده و تعداد بالا به فروش می رسد. همچنین می توانید انواع لوازم جانبی موبایل عمده برای گوشی موبایل A53 را خریداری نمایید.

اندروید 13 برای گوشی موبایل A53 منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *