با جایگزین MIUI، سیستم عامل MiOS آشنا شوید.

همانطور که می دانید کمپانی شیائومی از سال ۲۰۱۰ سیستم عامل MIUI را برای گوشی های هوشمند خود در نظر گرفت. تقریبا ۵۶۴ میلیون گوشی موبایل با این سیستم عامل در بازار بزرگ موبایل و تکنولوژی وجود دارد.
شایان ذکر است بدانید شیائومی MIUI 14 را به عنوان آخرین نسخه از این سیستم عامل طراحی کرد. اما خبرها حاکی از آن است که Xiaomi قصد دارد تا این سیستم عامل را کنار بگذارد و شما را با سیستم عامل MiOS آشنا کند.

سیستم عامل MiOS رابط کاربری شیائومی رابط کاربری جدید شیائومی چیست خرید عمده لوازم جانبی موبایل
معرفی سیستم عامل MiOS

برخی شایعات می گویند که کمپانی شیائومی قصد دارد تا روشی که شرکت هواوی در پیش گرفته است را دنبال کند. این روش یک سیستم عامل اختصاصی بر پایه اندروید را طراحی می کند که متعلق به کمپانی خود است. این سیستم عامل را می توان روی گوشی های موبایل، تبلت ها و حتی دستگاه های الکترونیکی اجرا کرد.
طبیعتا وجود یک سیستم عامل یک پارچه باعث می شود تا شیائومی قوی تر از قبل ادامه دهد. از آنجایی که این کمپانی در زمینه لوازم خانگی هوشمند و اینترنت اشیا نیز قدرتمند است.
جالب است بدانید که شیائومی در مدت زمانی قبل تر دامنه سیستم عامل MiOS را به نام MiOS.com خریداری کرد.
خوب است بدانید بسیاری از رسانه ها می گویند که این سیستم عامل به صورت نسخه آزمایشی در کشور چین در اختیار برخی کاربران قرار گرفته است.
برای خبرهای بیشتر می توانید به سایت دیجی پخش مراجعه نمایید. سیستم عامل MiOS
دیجی پخش واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی به صورت مستقیم می باشد. دیجی پخش در زمینه پخش عمده لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار فعالیت می کند. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت و اپلیکیشن دیجی پخش مراجعه نمایید. انواع لوازم جانبی موبایل عمده شیائومی را می توانید زیر قیمت بازار در دیجی پخش پیدا کنید.

سیستم عامل MiOS رابط کاربری شیائومی رابط کاربری جدید شیائومی چیست خرید عمده لوازم جانبی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *