گوشی موبایل ردمی 12 5G معرفی شد

همانطور که می دانید کمپانی ردمی چندی پیش گوشی موبایل ردمی 12 4G را معرفی کرد. حالا این کمپانی نسخه 5G این گوشی موبایل را معرفی کرد. گوشی موبایل ردمی 12 5G هم اکنون در دسترس کاربران می باشد.

صفحه نمایشگر این گوشی موبایل 6.79 اینچ می باشد و کیفیت تصویر آن +Full HD می باشد. صفحه نمایشگر این گوشی LCD می باشد و دارای نرخ نوسازی 90 هرتزی است.

این گوشی موبایل به تراشه اسنپ دراگون 4 نسل 2 مجهز شده است. باتری این گوشی موبایل 5000 میلی آمپر می باشد و از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می نماید.

مشخصات گوشی ردمی 12 5G

شایان ذکر است بدانید قاب پشتی این گوشی از جنس شیشه می باشد و تنها 8.2 میلی متر ضخامت دارد و بسیار سبک است. گوشی موبایل ردمی 12 5G با اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 به فروش می رسد. همچنین از گواهی IP53 که آن را در برابر پاشش قطره های آب و گرد و غبار مقاوم می سازد، پشتیبانی می نماید.

این گوشی موبایب ردمی دارای 3 دوربین پشت می باشد. دوربین اصلی این گوشی با حسگر 50 مگاپیکسلی می باشد. در کنار دوربین اصلی می توانید یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید مشاهده نمایید.

گوشی موبایل ردمی 12 5G معرفی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل چهارسو علاالدین بازار موبایل

دوربین سلفی این گوشی موبایل نیز 13 مگاپیکسلی می باشد.

گوشی ردمی 12 5G را می توانید در رنگ های مشکی، آبی و نقره ای خریداری نمایید. نسخه های این گوشی به شرح زیر است:

  • 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 133 دلار
  • 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 150 دلار
  • 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 174 دلار

همکاران عزیز می توانید تمامی اخبار دنیای تکنولوژی و آخرین اخبار عمده لوازم جانبی موبایل را از مجموعه دیجی پخش دنبال نمایید.

دیجی پخش واردکننده انواع لوازم جانبی موبایل از چین و دبی می باشد. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *