معرفی هوش مصنوعی Bard توسط کمپانی گوگل

هوش مصنوعی Bard، ترکیبی از دانش جهان با قدرت

همانطور که می دانید در چند روز اخیر شاهد مطالبی در مورد ربات ChatGPT بوده ایم. همچنین همه چیز در رابطه با ربات ChatGPT را می توانید در مجموعه دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل بخوانید. حالا گوگل نیز از یک هوش مصنوعی با قابلیت های مورد توجهی رونمایی خواهد کرد. این هوش مصنوعی Bard نام دارد.

هوش مصنوعی Bard؛ ساخت شرکت گوگل

ساندار پیچای، مدیر عامل شرکت گوگل قصد دارد تا دانش جهان را با قدرت هوش مصنوعی Bard ترکیب نماید و مدل های بیشتری بر روی زبان گوگل با خلاقیت بالا به عمل آورد. همچنین گوگل ادعا کرد که این هوش مصنوعی در هفته های آینده در دسترس تمامی عموم مردم قرار خواهد گرفت.

همه چیز درباره هوش مصنوعی Bard

هوش مصنوعی Bard برای اینکه بتواند به سوالات کاربران بهترین و درست ترین پاسخ را دهد، از اطلاعات وب استفاده می نماید. همچنین استفاده از این اطلاعات برای دادن پاسخی جدید و یونیک می باشد. ساندار پیچای می گوید ما این هوش مصنوعی را بر روی آزمایش کنندگان معتبری انجام دادیم تا بتوانیم به نقاط ضعف و قوت آن پی ببریم. پس از اینکه از نتایج مطمئن شدیم و بازخودرها را دریافت کردیم، تا هفته های آینده، این هوش مصنوعی در اختیار تمامی کاربران قرار می گیرد.

شایان ذکر است بدانید مدیر عامل گوگل در یادداشتی در رابطه با هوش مصنوعی بارد می گوید، تمامی مردم برای دریافت بینش و درک عمیق تر سوالات خود به گوگل مراجعه می نمایند. در این میان این هوش مصنوعی Bard به ما کمک می کند تا به هسته و قلب آن چیزی که به دنبالش هستیم را پیدا کنیم.

هوش مصنوعی بارد خرید عمده لوازم جانبی موبایل

ترکیبی از قدرت و دانش گوگل

در نهایت پیچای ادعا کرد توسعه دهندگان می توانند Generative Language API گوگل را نیز بررسی نمایند. که در ابتدا از LaMDA پشتیبانی می نمود؛ اما حالا از مدل های بیشتری نیز قدرت می گیرد. عموم مردم باید منتظر ارائه هوش مصنوعی Bard از سمت کمپانی گوگل در هفته های آتی باشند. البته به محض انتشار دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل، خبر را پوشش می دهد. شما همکاران عزیز می توانید انواع اخبار دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش دنبال نمایید. همچنین می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

گوگل قول هوش مصنوعی بارد را در هفته های آتی داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *